W Bitrix24 dostępne są różne rodzaje czatów, które umożliwiają komunikację i współpracę w jednym obszarze roboczym. Możesz wybrać rodzaj czatu w zależności od swoich potrzeb:
- Czat osobisty
- Czat publiczny
- Czat prywatny
- Czat ogólny
- Czat ze sobą
- Czat projektu/grupy roboczej
- Czat otwartych kanałów
- Czat z AI CoPilot
Czat osobisty
Umożliwia bezpośrednią komunikację między dwoma pracownikami Bitrix24.
Komunikator Bitrix24
Czat publiczny
Czat publiczny to czat otwarty dla wszystkich Twoich współpracowników. Czat publiczny to najlepszy wybór, jeśli chcesz porozmawiać na tematy, które interesują wszystkich pracowników Twojej firmy.
Jak utworzyć czat publiczny
Czat prywatny
Użytkownicy Bitrix24 mogą tworzyć prywatne czaty z ograniczonym dostępem. Czat prywatny będzie dostępny tylko dla jego uczestników i nie będzie wyświetlany na ogólnej liście czatów dla wszystkich użytkowników. Użytkownicy, którzy nie są uczestnikami czatu, również nie będą mogli wyszukiwać czatu prywatnego na liście rozmów.
Jak utworzyć czat prywatny
Czat ogólny
Czat ogólny jest przeznaczony do komunikacji ze wszystkimi użytkownikami konta Bitrix24. Nowi pracownicy są automatycznie dodawani do tego czatu, natomiast zwalniani są wykluczani.
Ogólny czat firmowy
Czat ze sobą
Na czacie Bitrix24 możesz wysyłać wiadomości do siebie. Ta funkcja jest przydatna, jeśli chcesz utworzyć notatkę lub zapisać ważne linki, pliki i informacje.
Wysyłaj wiadomości do siebie
Czat projektu/grupy roboczej
W Bitrix24 możesz tworzyć czaty powiązane z grupami roboczymi i projektami. Po utworzeniu czatu wszyscy członkowie grupy/projektu zostaną do niego dodani.
Czat grupy roboczej/projektu
Czat otwartych kanałów
Komunikuj się z klientami na czacie kanałów otwartych. Podłącz kanały komunikacyjne do Bitrix24: komunikatory innych firm lub sieci społecznościowe. Klienci będą kontaktować się z Tobą w dogodny dla nich sposób, a Ty będziesz otrzymywać wiadomości z różnych kanałów w Bitrix24.
Podłącz otwarte kanały
Czat z AI CoPilot
Bitrix24 CoPilot to czatbot oparty na sztucznej inteligencji, który odpowiada na pytania i pomaga rozwiązywać problemy. Osobisty asystent AI CoPilot ulepszy i uprości Twój tekst, przetłumaczy go oraz poprawi błędy i literówki. Poproś CoPilot o ocenę Twojego pomysłu lub napisaniu tekstu reklamowego.
Czat z CoPilot