Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Rodzaje czatów w Bitrix24

W Bitrix24 dostępne są różne rodzaje czatów, które umożliwiają komunikację i współpracę w jednym obszarze roboczym. Możesz wybrać rodzaj czatu w zależności od swoich potrzeb:


Czat osobisty

Umożliwia bezpośrednią komunikację między dwoma pracownikami Bitrix24.
Komunikator Bitrix24


Czat publiczny

Czat publiczny to czat otwarty dla wszystkich Twoich współpracowników. Czat publiczny to najlepszy wybór, jeśli chcesz porozmawiać na tematy, które interesują wszystkich pracowników Twojej firmy.
Jak utworzyć czat publiczny


Czat prywatny

Użytkownicy Bitrix24 mogą tworzyć prywatne czaty z ograniczonym dostępem. Czat prywatny będzie dostępny tylko dla jego uczestników i nie będzie wyświetlany na ogólnej liście czatów dla wszystkich użytkowników. Użytkownicy, którzy nie są uczestnikami czatu, również nie będą mogli wyszukiwać czatu prywatnego na liście rozmów.
Jak utworzyć czat prywatny


Czat ogólny

Czat ogólny jest przeznaczony do komunikacji ze wszystkimi użytkownikami konta Bitrix24. Nowi pracownicy są automatycznie dodawani do tego czatu, natomiast zwalniani są wykluczani.
Ogólny czat firmowy


Czat ze sobą

Na czacie Bitrix24 możesz wysyłać wiadomości do siebie. Ta funkcja jest przydatna, jeśli chcesz utworzyć notatkę lub zapisać ważne linki, pliki i informacje.
Wysyłaj wiadomości do siebie


Czat projektu/grupy roboczej

W Bitrix24 możesz tworzyć czaty powiązane z grupami roboczymi i projektami. Po utworzeniu czatu wszyscy członkowie grupy/projektu zostaną do niego dodani.
Czat grupy roboczej/projektu


Czat otwartych kanałów

Komunikuj się z klientami na czacie kanałów otwartych. Podłącz kanały komunikacyjne do Bitrix24: komunikatory innych firm lub sieci społecznościowe. Klienci będą kontaktować się z Tobą w dogodny dla nich sposób, a Ty będziesz otrzymywać wiadomości z różnych kanałów w Bitrix24.
Podłącz otwarte kanały


Czat z AI CoPilot

Bitrix24 CoPilot to czatbot oparty na sztucznej inteligencji, który odpowiada na pytania i pomaga rozwiązywać problemy. Osobisty asystent AI CoPilot ulepszy i uprości Twój tekst, przetłumaczy go oraz poprawi błędy i literówki. Poproś CoPilot o ocenę Twojego pomysłu lub napisaniu tekstu reklamowego.
Czat z CoPilot


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Czaty w Bitrix24: interfejs i możliwości Ogólny czat firmowy Jak skopiować link do czatu grupowego Jak utworzyć zadanie lub wydarzenie na podstawie wiadomości czatu Jak utworzyć czat dotyczący zaległego zadania Jak utworzyć prywatny czat Pytania dotyczące czatów i połączeń Komunikator: kody BB i skróty klawiszowe Ustawienia Komunikatora Bitrix24 Kopiuj obrazy ze schowka