Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Rodzaje czatów w Bitrix24

W Bitrix24 dostępne są różne rodzaje czatów, które umożliwiają komunikację i współpracę w jednym obszarze roboczym. Możesz wybrać rodzaj czatu w zależności od swoich potrzeb:


Czat osobisty

Umożliwia bezpośrednią komunikację między dwoma pracownikami Bitrix24.
Komunikator Bitrix24


Czat publiczny

Czat publiczny to czat otwarty dla wszystkich Twoich współpracowników. Czat publiczny to najlepszy wybór, jeśli chcesz porozmawiać na tematy, które interesują wszystkich pracowników Twojej firmy.
Jak utworzyć czat publiczny


Czat prywatny

Użytkownicy Bitrix24 mogą tworzyć prywatne czaty z ograniczonym dostępem. Czat prywatny będzie dostępny tylko dla jego uczestników i nie będzie wyświetlany na ogólnej liście czatów dla wszystkich użytkowników. Użytkownicy, którzy nie są uczestnikami czatu, również nie będą mogli wyszukiwać czatu prywatnego na liście rozmów.
Jak utworzyć czat prywatny


Czat ogólny

Czat ogólny jest przeznaczony do komunikacji ze wszystkimi użytkownikami konta Bitrix24. Nowi pracownicy są automatycznie dodawani do tego czatu, natomiast zwalniani są wykluczani.
Ogólny czat firmowy


Czat ze sobą

Na czacie Bitrix24 możesz wysyłać wiadomości do siebie. Ta funkcja jest przydatna, jeśli chcesz utworzyć notatkę lub zapisać ważne linki, pliki i informacje.
Wysyłaj wiadomości do siebie


Czat projektu/grupy roboczej

W Bitrix24 możesz tworzyć czaty powiązane z grupami roboczymi i projektami. Po utworzeniu czatu wszyscy członkowie grupy/projektu zostaną do niego dodani.
Czat grupy roboczej/projektu


Czat otwartych kanałów

Komunikuj się z klientami na czacie kanałów otwartych. Podłącz kanały komunikacyjne do Bitrix24: komunikatory innych firm lub sieci społecznościowe. Klienci będą kontaktować się z Tobą w dogodny dla nich sposób, a Ty będziesz otrzymywać wiadomości z różnych kanałów w Bitrix24.
Podłącz otwarte kanały


Czat z AI CoPilot

Bitrix24 CoPilot to czatbot oparty na sztucznej inteligencji, który odpowiada na pytania i pomaga rozwiązywać problemy. Osobisty asystent AI CoPilot ulepszy i uprości Twój tekst, przetłumaczy go oraz poprawi błędy i literówki. Poproś CoPilot o ocenę Twojego pomysłu lub napisaniu tekstu reklamowego.
Czat z CoPilot


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo