Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak napisać szczegółowe polecenie do CoPilot

Zadaniem CoPilot jest przygotowanie odpowiedzi na podstawie Twojego polecenia i kontekstu. Odpowiedzi mogą być niedokładne, jeśli polecenie skierowane do CoPilot nie zostało sformułowane wystarczająco szczegółowo.

Odpowiadając na polecenie, sztuczna inteligencja nie przeszukuje Internetu w poszukiwaniu informacji w czasie rzeczywistym. Jej "wiedza" to dane, na podstawie których została przeszkolona w określonym czasie. Na przykład inteligencja sztuczna może nie wiedzieć, kto zostanie mistrzem Pucharu Świata w 2022 roku, jeśli została przeszkolona w trakcie trwania mistrzostw.

Zdecydowanie zalecamy sprawdzać odpowiedzi CoPilot przed ich użyciem.

Jak napisać szczegółowe polecenie do CoPilot

Im dokładniej sformułujesz polecenie do CoPilot, tym lepsze wyniki uzyskasz. Dla każdego modelu AI istnieje ogólna formuła, według której możesz napisać polecenie:

  1. Zdefiniuj rolę. Pomoże to lepiej zrozumieć, z jakiego obszaru wiedzy potrzebujesz odpowiedzi.
    Wyobraź sobie, że jesteś dyrektorem ds. marketingu włoskiej restauracji.

  2. Sformułuj zadanie. Napisz prostym, jasnym językiem, co powinien zrobić CoPilot. Podaj wszystkie szczegóły, które mogą mieć wpływ na odpowiedź.
    Wymyśl niestandardowy scenariusz filmu reklamowego restauracji, temat to kursy mistrzowskie dla dzieci na temat robienia pizzy.

  3. Opisz kontekst. Wskaż grupę docelową, cechy Twojego produktu lub usługi oraz gdzie i w jaki sposób odpowiedź będzie wykorzystana.
    Docelowa grupa odbiorców filmu – pary z dziećmi.

  4. Określ format odpowiedzi: lista, instrukcje krok po kroku lub krótka odpowiedź.
    Napisz szczegółowy, krok po kroku scenariusz filmu reklamowego.

  5. Zdefiniuj ograniczenia: rozmiar, styl, ton, sformułowania, których należy unikać.
    Film powinien składać się z co najmniej czterech scen, można dodać odrobinę humoru.

  6. Daj przykłady. Jeśli masz przykład i chciałbyś, aby CoPilot udzielił podobnej odpowiedzi, zapisz go.
    W filmie skoncentruj się na stylu uniwersum superbohaterów.

  7. Pracuj w iteracjach. Jeśli piszesz polecenia na czacie z CoPilot, uzupełnij swoje pierwsze polecenie o nowe szczegóły, aż uzyskasz potrzebny rezultat.
    Czat z CoPilot

Pisząc polecenie, możesz wykorzystać wszystkie te punkty lub tylko część z nich, wszystko zależy od zadania. Może to być krótkie polecenie składające się z kilku zdań lub tekst składający się z kilku akapitów.


W skrócie
  • Zadaniem CoPilot jest przygotowanie odpowiedzi na podstawie Twojego polecenia i kontekstu. Odpowiedzi mogą być niedokładne, jeśli polecenie skierowane do CoPilot nie zostało sformułowane wystarczająco szczegółowo.
  • Zdecydowanie zalecamy sprawdzać odpowiedzi CoPilot przed ich użyciem.
  • Aby uzyskać szczegółową odpowiedź, ważne jest jasne sformułowanie prośby do CoPilot: zdefiniuj rolę, sformułuj zadanie, opisz kontekst, format odpowiedzi, ograniczenia i podaj przykłady.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
CoPilot w CRM CoPilot w zadaniach CoPilot w witrynach CoPilot: często zadawane pytania Zmień dostawcę CoPilot Asystent AI CoPilot w Bitrix24 Biblioteka promptów CoPilot w Aktualnościach Czat z CoPilot Wybierz język odpowiedzi CoPilot w CRM