Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

e-Podpis w HR: Wyślij dokumenty do podpisania i anuluj podpisywanie

Dzięki narzędziu e-Podpis w HR możesz tworzyć i wysyłać kadrowe dokumenty elektroniczne do pracowników w celu podpisania.
e-Podpis w HR Bitrix24: rozpoczęcie pracy

Z tego artykułu się dowiesz:

Jak przygotować dokument do podpisania

Przejdź do sekcji e-Podpis w HR i otwórz Dokumenty kadrowe. Wybierz gotowy dokument lub utwórz nowy.

Upewnij się, że Twój dokument jest zgodny z wymogami prawnymi.

Wypełnij pola:

  1. Wybierz firmę. Wybierz firmę, która będzie podpisywać dokument wraz z pracownikiem.
  2. Dostawca usługi podpisu elektronicznego. Domyślnie jako dostawca jest określony e-Podpis w HR.
  3. Wybierz stronę podpisującą (przedstawiciel firmy). Tę rolę może pełnić dyrektor generalny lub inna osoba uprawniona do podpisywania dokumentów.
  4. Obowiązujące prawo może wymagać podpisania umowy o kontaktach elektronicznych z pracownikiem przed rozpoczęciem procesu podpisania elektronicznego.
  5. Zatwierdzający. Jeśli dokument wymaga sprawdzenia i zatwierdzenia, wybierz osobę zatwierdzającą.
    e-Podpis w HR: Zatwierdź dokument
  6. Wypełniający pola. Jeśli dokument wymaga dodania większej ilości informacji, wybierz osobę wypełniającą pola.
    e-Podpis w HR: Wypełniaj dokumenty

Wybierz pracowników, którzy podpiszą dokument, i kliknij Kontynuuj.

Aby dodać więcej szczegółów do dokumentu, kliknij Edytuj. Następnie użyj bloków edytora po prawej stronie:

  • Firma i przedstawiciel: W tej sekcji możesz wstawić do dokumentu określone szczegóły lub pola związane z Twoją firmą. System wyświetli informację o przedstawicielu firmy z jego profilu.
  • Pracownik: Do dokumentu możesz wstawić informacje z profilu pracownika. Może to być imię i nazwisko, stanowisko lub adres.
  • Ogólne: Dodaj do dokumentu dowolny tekst ogólny, na przykład warunki umowy lub konkretną datę.

Wybierz potrzebne pole z listy szczegółów, klikając Wprowadź i przeciągnij dane w potrzebne miejsce dokumentu. Zapisz zmiany.


Jak wysłać dokument do pracownika do podpisania

Przejrzyj szczegóły dokumentu i kliknij Prześlij do podpisu.

Jeśli wyślesz dokument do wielu pracowników, każdy otrzyma własną kopię do podpisania.

Jak anulować podpisanie dokumentu

Tylko te osoby mogą zatrzymać proces podpisywania dokumentu:

  • Osoba zatwierdzająca lub osoba wypełniająca pola podczas wypełniania pól dokumentu lub jego zatwierdzania.
  • Przedstawiciel Twojej firmy podczas podpisywania.
  • Pracownik, który zainicjował podpisanie, lub dowolna osoba mająca dostęp do e-Podpis w HR Bitrix24.

Aby anulować podpisywanie,

  1. Otwórz formularz dokumentu,
  2. Znajdź po prawej stronie aktywność Podpisz dokument,
  3. Kliknij trzy kropki (...),
  4. Wybierz Anuluj podpisywanie.

Potwierdź swoją decyzję.


W skrócie
  • Dzięki narzędziu e-Podpis w HR możesz tworzyć i wysyłać kadrowe dokumenty elektroniczne do pracowników w celu podpisania.
  • Aby utworzyć dokument do podpisania, przejdź do sekcji e-Podpis w HR i otwórz Dokumenty kadrowe. Wybierz gotowy dokument lub utwórz nowy.
  • Wypełnij pola: Wybierz firmę, Dostawca podpisu elektronicznego, Wybierz osobę podpisującą, Wybierz osobę zatwierdzającą, Wybierz osobę wypełniającą pola, Wybierz pracowników.
  • Aby edytować dokument, skorzystaj z bloków edytora znajdujących się po prawej stronie: Firma i przedstawiciel, Pracownik oraz Ogólne.
  • Jeśli wyślesz dokument do wielu pracowników, każdy otrzyma własną kopię do podpisania.
  • W razie potrzeby możesz zatrzymać podpisanie. Podpisanie może anulować inicjator, osoba zatwierdzająca dokument, osoba wypełniająca pola, upoważnieni pracownicy lub przedstawiciel firmy.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
e-Podpis w HR: Podpisuj dokumenty w imieniu firmy e-Podpis w HR: Wypełniaj dokumenty e-Podpis w HR: gdzie przeglądać i pobierać podpisane dokumenty e-Podpis w HR: rozpoczęcie pracy e-Podpis w HR Bitrix24: usługa podpisywania dokumentów kadrowych e-Podpis w HR: Uprawnienia dostępu Zatwierdź dokument za pomocą narzędzia e-Podpis w HR Rodzaje podpisów Bot HR