Widżet Mój plan jest dostępny na dowolnej stronie Bitrix24. W widżecie dostępne są następujące opcje:
- Zarządzaj planem taryfowym: odnów, zmień, włącz okres próbny.
- Zarządzaj saldem Telefonii.
- Dowiedz się o nowych narzędziach Bitrix24.
- Zamów wdrożenie i napisz do Wsparcia.
Aby otworzyć widżet, kliknij Mój plan lub Rozszerz w prawym górnym rogu. Nazwa przycisku zależy od aktualnego planu taryfowego.
Aktywuj okres próbny. Skorzystaj z bezpłatnej wersji demonstracyjnej Bitrix24, aby poznać narzędzia Bitrix24 i wybrać odpowiedni plan. Po włączeniu okresu próbnego przycisk widżetu zmieni kolor na czerwony i pojawi się komunikat Okres próbny.
Widżet pokaże, ile dni pozostało do zakończenia okresu próbnego.
Bezpłatny 15-dniowy okres próbny
Wydajność. Wydajność i szybkość działania Bitrix24 zależy od ilości danych i liczby pracowników: im więcej, tym większe obciążenie Bitrix24. Aby przyspieszyć swoją pracę, przejdź na wyższy plan taryfowy Bitrix24.
Sprawdzanie zgodności z planem. W przypadku wygaśnięcia planu taryfowego lub wykrycia niezgodności z planem Free ikona Sprawdzania zgodności z planem zmieni kolor na czerwony. Pomoże Ci to odnowić lub zmienić plan taryfowy na czas.
Sprawdzanie zgodności z planem
Podłącz Telefonię. Z widżetu możesz przejść do sekcji Telefonia, gdzie możesz ją podłączyć lub doładować saldo.
Co nowego. Z bloku Co nowego możesz dowiedzieć się o najnowszych aktualizacjach w Bitrix24.
Prośba o wdrożenie. Nasi partnerzy pomogą Ci skonfigurować Bitrix24: zautomatyzują sprzedaż w CRM, utworzą scenariusze procesów biznesowych workflow i nauczą pracowników pracy w Bitrix24.
Partnerzy Bitrix24
Pomoc techniczna. Jeśli masz pytania dotyczące działania Bitrix24, możesz napisać do wsparcia i uzyskać poradę na czacie. Może to zrobić administrator lub partner Bitrix24.
Jak aktywować Wsparcie Bitrix24
Plany taryfowe Bitrix24
Polecane artykuły: