Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Aktywności uniwersalne

Skorzystaj z formularza uniwersalnej aktywności, aby zaplanować dowolną aktywność związaną z klientem:

  • Wskaż miejsce spotkania z klientem.
  • Wybierz klienta z elementu CRM.
  • Zsynchronizuj aktywność z kalendarzem.
  • Dodaj współpracowników.
  • Wskaż salę konferencyjną.
  • Podziel aktywności według kolorów.

Jak utworzyć aktywność

Możesz utworzyć aktywność w widokach Kanban, Aktywności, Lista oraz w formularzu elementu CRM.

6 Aby utworzyć aktywność w widoku Kanban, kliknij + Aktywność

Podaj nazwę. Domyślnie aktywność nazywa się „Skontaktuj się z klientem”, ale możesz wpisać dowolną nazwę.

Dodaj opis. Możesz wymyślić własny, zapytać CoPilot lub pozostawić pole puste.

Wybierz termin. Termin ustawiany jest automatycznie - 3 dni od daty utworzenia aktywności, czas zaokrąglany jest do najbliższej godziny.

Ustaw przypomnienia. Kliknij dzwonek i wybierz jedną lub wszystkie opcje przypomnień. Możesz ustawić niestandardowe przypomnienie, klikając Inne.

Wybierz kolor aktywności. Wybierz kolor dla różnych typów aktywności: żółty w przypadku połączeń, zielony w przypadku spotkań osobistych itd. Kolor aktywności w kalendarzu będzie odpowiadał kolorowi aktywności w CRM. Możesz zmienić kolor otwartej aktywności.

Wybierz działanie. Możesz wybrać jedną lub więcej działań:

  • Dodaj do kalendarza: aktywność pojawi się w kalendarzu. Można wybrać, do którego kalendarza zostanie dodana aktywność. Jeśli Twój osobisty kalendarz jest zsynchronizowany z Bitrix24, aktywność pojawi się również w kalendarzu osobistym.
  • Wybierz klienta: jeśli deal zawiera kilku klientów, ale spotkanie zaplanowane jest tylko z jednym, dodaj go do aktywności. Klient nie otrzyma powiadomienia o terminie spotkania. Jeśli potrzebne jest powiadomienie, utwórz wydarzenie za pośrednictwem Wolnych Terminów w CRM.
  • Zaproś użytkowników: dodaj współpracowników do aktywności.
  • Wprowadź adres: podaj adres, jeśli spotkanie odbywa się poza biurem.
  • Wybierz lokalizację: zarezerwuj salę konferencyjną.
  • Dołącz link: na przykład link do wideokonferencji Bitrix24.
  • Dołącz plik: dodaj dokument lub inny plik.

Przykłady pracy z aktywnością uniwersalną

Praca z połączeniami telefonicznymi z biura. W formularzu aktywności:

  • Podaj nazwę i opis.
  • Dodaj aktywność do swojego kalendarza, aby wiedzieć, kiedy jesteś zajęty. Wybierz kolor aktywności, aby łatwo odróżnić je od innych aktywności.
2 Aktywnośś w formularzu deala
3 Wydarzenie utworzone na podstawie aktywności

Spotkania z klientami poza biurem. W formularzu aktywności:

  • Wskaż adres miejsca spotkania.
  • Jeśli deal zawiera kilku klientów, ale spotkanie zaplanowane jest tylko z jednym, dodaj go do aktywności.
  • Dodaj spotkanie do swojego kalendarza. Klient nie otrzyma powiadomienia o terminie spotkania.

Jeśli potrzebne jest powiadomienie, utwórz wydarzenie za pośrednictwem Wolnych Terminów w CRM.
Wolne Terminy w CRM

Spotkania z klientami w biurze. W formularzu aktywności:

  • Zarezerwuj salę konferencyjną.
  • Zaproś współpracowników, jeśli jest to potrzebne.
  • Dodaj spotkanie do swojego kalendarza.

W skrócie

  • Korzystaj z aktywności, aby zaplanować dowolną aktywność związaną z klientem.
  • W formularzu aktywności możesz zsynchronizować aktywność z kalendarzem, dodać klientów i współpracowników, wybrać kolor aktywności, podać adres i wybrać salę konferencyjną.
  • Możesz utworzyć aktywność w widokach Kanban, Aktywności, Lista oraz w formularzu elementu CRM.

Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Tryb ostrości Inteligentne aktywności