CoPilot w CRM pomaga pracownikom w przetwarzaniu połączeń: transkrybuje nagranie rozmowy z klientem, podsumowuje rozmowę i wypełnia pola w formularzu elementu CRM.
CoPilot w CRM
Możesz wybrać język, w jakim CoPilot będzie podsumowywał rozmowę i wypełniał pola w elemencie CRM. Transkrypcja rozmowy będzie zawsze w języku, w którym rozmawiasz z klientem. Na przykład, w ustawieniach CoPilot wybrano język polski jako domyślny, ale rozmawiasz z klientem po angielsku. Transkrypcja zostanie zapisana w języku angielskim, jednak podsumowanie rozmowy i pola zostaną zapisane w języku polskim.
Wybierz domyślny język CoPilot:
- Otwórz sekcję Leady lub Deale,
- Wybierz Ustawienia (⚙️),
- Kliknij CoPilot,
- Wybierz język podsumowania.
Wybór języka będzie przydatny dla firm, których klienci i pracownicy zlokalizowani są w różnych krajach. Na przykład, pracownik może rozmawiać z klientem po angielsku, ale pola będą wypełniane w języku polskim.