Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Bezpłatny 15-dniowy okres próbny

Okres próbny daje Ci dostęp do funkcji planu Professional na 15 dni. Pomaga wypróbować różne narzędzia Bitrix24 przed zakupem planu. Możesz korzystać z:

  • Przechowywania w chmurze: Użyj 50 GB na przechowywanie i udostępnianie plików.

  • Śledzenia czasu i raportów z pracy: Ustaw harmonogramy pracy i monitoruj zadania pracowników.

  • Reguł automatyzacji i wyzwalaczy: Automatyzuj procesy, takie jak wysyłanie wiadomości, aktualizacja etapów deala czy ustawianie zadań.

  • Workflow: Skonfiguruj zatwierdzanie dokumentów, przetwarzanie faktur czy potwierdzanie urlopów.

  • Współpracy nad dokumentami online: Przeglądaj i edytuj dokumenty ze współpracownikami.

  • Powtarzalnych deali i faktur: Automatycznie twórz powtarzalne deale i faktury.

  • Lejków sprzedażowych w CRM: Skonfiguruj różne lejki dla pracy z klientami i dostawcami.

  • Telefonii: Wynajmij numer i wykonuj połączenia z Bitrix24.


Aktywacja okresu próbnego

Każdy użytkownik może rozpocząć okres próbny. Oto jak to zrobić:

  1. Otwórz widżet Mój plan w prawym górnym rogu. Jeśli korzystasz z planu Free, kliknij Kup teraz.
  2. W sekcji 15-dniowy okres próbny kliknij Aktywuj.
  3. W panelu sterowania kliknij Aktywuj tryb próbny.

Możesz włączyć okres próbny tylko raz. Jeśli użyjesz go przez 10 dni, a następnie wyłączysz tryb próbny, nie możesz wykorzystać pozostałych 5 dni później.

Jeśli korzystasz z planu Free, możesz skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24, aby włączyć 30-dniowy okres próbny dowolnego planu komercyjnego.

Aby sprawdzić, ile dni pozostało, kliknij Tryb próbny w prawym górnym rogu lub przejdź do sekcji Subskrypcja > Tryb próbny.

Jeśli już korzystasz z planu komercyjnego, Twoja subskrypcja nie zostanie zawieszona podczas okresu próbnego. Będziesz korzystać z dni obu planów jednocześnie.


Ograniczenia okresu próbnego

W okresie próbnym obowiązują pewne ograniczenia:

  • Kampanie e-mailowe w module Marketing CRM nie są dostępne.

  • Publikowanie stron jest ograniczone w trybie próbnym i planie Free.

  • Niestandardowe HTML i JS nie są dostępne w edytorze stron.

  • Bloki dynamiczne nie są dostępne w edytorze stron.

  • Formularze kontaktowe CRM nie są dostępne.

  • Kreator BI nie jest dostępny.

  • Nie można zmienić tekstu zaproszenia do Bitrix24 ani usunąć "Powered by Bitrix24" z elementów takich jak formularze CRM i czat na żywo.

  • Liczba elementów CRM do analizy jest ograniczona do 1000 elementów.

  • Każdy użytkownik może podłączyć tylko jedną skrzynkę pocztową i udostępnić ją trzem innym użytkownikom.

  • Możesz utworzyć tylko jeden sklep internetowy z maksymalnie 100 produktami w katalogu.

  • Możesz zmienić adres konta tylko raz.

  • Telefonia może być używana w trybie próbnym, ale musi być opłacona osobno. Nie jest dostępna w planie Free.

  • Dostęp do Wsparcia Bitrix24 mają tylko subskrybenci planów komercyjnych. Nie jest on dostępny dla użytkowników planu Free z aktywnym trybem próbnym.


Co się stanie po zakończeniu okresu próbnego

Po zakończeniu okresu próbnego narzędzia, które nie są zawarte w Twoim planie, zostaną wyłączone i staną się całkowicie niedostępne, ale dane zostaną zapisane. Dostęp do tych danych zostanie przywrócony, jeśli przejdziesz na plan, który obejmuje te narzędzia.

Do końca okresu próbnego administrator Bitrix24 musi ręcznie wyłączyć narzędzia, które nie są zgodne z bieżącym planem. Na przykład, jeśli utworzyłeś pięć lejków sprzedażowych, ale przeszedłeś na plan Free, który pozwala na jeden, musisz usunąć dodatkowe lejki, aby kontynuować korzystanie z Bitrix24. W przeciwnym razie dostęp do Bitrix24 zostanie zawieszony dla wszystkich użytkowników.

Aby sprawdzić, które funkcje należy wyłączyć, użyj narzędzia Sprawdzenie zgodności planu.
Sprawdzenie zgodności planu

Przechowywanie w chmurze. Jeśli podczas okresu próbnego użyłeś więcej miejsca, niż pozwala na to Twój obecny plan, dane pozostaną w trybie tylko do odczytu. Aby usunąć ograniczenie, przejdź na odpowiedni plan komercyjny lub zwolnij miejsce.
Przechowywanie w chmurze

Jeśli edytujesz uprawnienia dostępu do Dysku podczas okresu próbnego lub planu Professional, Twoi pracownicy mogą stracić dostęp do plików po obniżeniu planu. Niektóre plany nie oferują opcji odzyskania dostępu poprzez zarządzanie uprawnieniami lub przywrócenie ustawień domyślnych.

Telefonia internetowa. Telefonia Bitrix24 jest dostępna w każdym planie komercyjnym. Użytkownicy planu Free mogą testować połączenia podczas okresu próbnego. Po jego zakończeniu nie można wykonywać ani odbierać połączeń, nawet jeśli na koncie pozostały środki. Wynajęte numery pozostaną z Tobą i mogą być ponownie używane po przejściu na plan komercyjny.
Ogólne ustawienia Telefonii

Jeśli wynajęto numer, zostaniesz obciążony miesięczną opłatą.
Odłącz wynajęty numer

Reguły automatyzacji i wyzwalacze. Wszystkie skonfigurowane reguły i wyzwalacze zostaną zapisane, ale przestaną działać w planie Free. Zaczną działać z tymi samymi ustawieniami, jeśli przejdziesz na plan komercyjny.
Interfejs dodawania reguł automatyzacji i wyzwalaczy


W skrócie

  • Aktywuj darmowy 15-dniowy okres próbny, aby wypróbować wszystkie funkcje planu Professional.

  • Możesz włączyć okres próbny tylko raz, a Twoja subskrypcja planu nie zostanie zawieszona w tym okresie.

  • W trybie próbnym masz dostęp do narzędzi planu komercyjnego z pewnymi ograniczeniami.

  • Po zakończeniu okresu próbnego narzędzia, które nie są zawarte w Twoim planie, zostaną wyłączone, ale dane zostaną zapisane.

  • Po okresie próbnym administrator musi sprawdzić i wyłączyć niezgodne narzędzia za pomocą narzędzia Sprawdzenie zgodności planu.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo