Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Główne narzędzia Bitrix24

Bitrix24 to serwis internetowy, który posiada wszystkie niezbędne narzędzia do prowadzenia firmy i zarządzania biznesem:


Współpraca

Za pomocą narzędzia Współpraca możesz udostępniać pliki, omawiać projekty i edytować dokumenty.

Aktualności. To sieć społecznościowa dla Twojej firmy: możesz dzielić się aktualnościami, pisać podziękowania lub tworzyć ankiety.
Kalendarz. Kalendarze osobiste i firmowe pomogą Ci planować spotkania.
Dokumenty. Możesz wspólnie edytować dokumenty i pracować nad projektami w czasie rzeczywistym.
Dysk. Aby mieć szybki dostęp do plików firmowych, skorzystaj z dysku firmowego.
Aktualności w Bitrix24
Kalendarz Bitrix24
Dysk Bitrix24


Komunikator

Komunikator Bitrix24 to czat, rozmowy wideo i kanały zintegrowane z procesami pracy.

Czat Bitrix24 to bezpieczna przestrzeń informacyjna, dostępna wyłącznie dla pracowników Twojej firmy, wolna od wiadomości phishingowych i oszustw od nieautoryzowanych użytkowników.
Nowy czat M1

W przypadku rozmów wideo korzystaj z Bitrix24 Sync: ułatwi to pozostawanie w kontakcie z każdym członkiem zespołu.
Bitrix24 Sync

Kanały umożliwiają użytkownikom łatwe udostępnianie informacji, plików i omawianie określonych tematów.
Kanały Bitrix24


CRM

Dzięki CRM Bitrix24 zawsze będziesz w kontakcie z klientami i będziesz mieć dostęp do całej historii komunikacji. Korzystając z CRM Bitrix24 możesz:

  • Zautomatyzować sprzedaż: CRM może automatycznie kontaktować się z klientami, przypisywać deale i leady do pracowników, nagrywać rozmowy, generować faktury i raporty.
  • Zarządzać bazą deali i kontaktów: CRM przechowuje dane o klientach i dealach w jednym miejscu. Możesz zobaczyć, skąd przyszedł do Ciebie klient lub kiedy ostatnio coś kupił.
  • Analizować skuteczność pracy działu sprzedaży: korzystając z CRM, możesz zbierać dane o sprzedaży i aktywności pracowników, budować raporty i wykresy.
    Przegląd CRM
    Tryby działania CRM

Zadania i projekty

Pracę nad zadaniami i projektami możesz zorganizować w wygodnym trybie: Lista, Termin, Terminarz, Kalendarz, Wykres Gantta. Możesz również pracować nad zadaniami w Scrumie.
Jak utworzyć zadanie
Bitrix24 Scrum

Aby gromadzić zadania w jednym miejscu, monitorować obciążenie pracowników i kontrolować szybkość wykonania zadań, możesz skorzystać z Przepływów.
Przepływy Bitrix24: rozpoczęcie pracy


Automatyzacja

Automatyzacja w Bitrix24 pomoże uprościć zatwierdzanie dokumentów w firmie i kontrolować sprzedaż.


Strony i sklepy

W Bitrix24 możesz tworzyć strony i sklepy w wygodnym kreatorze: dostępne są gotowe szablony. Jeśli zintegrujesz swój sklep z CRM, zamówienia będą uwzględniane automatycznie.

Aby zakupy były wygodne dla Twoich klientów, możesz skonfigurować płatności online. Jeśli chcesz analizować zachowania klientów, podłącz analitykę do swojej witryny.
Strony i sklepy w Bitrix24


CoPilot

CoPilot w Bitrix24 to asystent AI dla codziennej pracy.

  • CoPilot analizuje nagrania rozmów z klientami i automatycznie wypełnia pola w CRM.
  • Ułatwia pracę z tekstami: podkreśla najważniejsze, zmienia ton, krytykuje i tłumaczy tekst na inne języki.
  • Pomaga uporządkować zadania: tworzy listy kontrolne, podkreśla najważniejsze z komentarzy.

CoPilot może pełnić rolę eksperta w określonej dziedzinie. Dodaliśmy ponad 30 ról: kierownik działu sprzedaży, prawnik, menedżer HR, poeta i wiele innych.
Asystent AI CoPilot w Bitrix24


Aplikacja mobilna

Aplikacja mobilna Bitrix24 pomoże Ci pozostawać w kontakcie ze współpracownikami, nawet gdy jesteś poza biurem. Aplikacja mobilna posiada większość narzędzi dostępnych w wersji internetowej Bitrix24:

  • CRM
  • Komunikator
  • Kanały
  • Zadania
  • Kalendarz
  • Aktualności
  • Workflow
  • Zarządzanie asortymentem
  • Baza wiedzy
  • Lista pracowników
    Pobierz aplikację

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak utworzyć nowy workflow w Aktualnościach Subdomena witryny Bitrix24 Jak utworzyć szablon sekwencyjnego procesu workflow Jak tworzyć pola w procesach workflow Analityka BI: jak dodać do raportu niestandardowe typy deali Zarządzanie asortymentem: strona ustawień Zarządzanie asortymentem: Dokument korekty zapasów Wyświetl nagłówki wiadomości e-mail (nagłówki RFC) Jak podłączyć serwer SMTP dla wychodzących wiadomości e-mail w Bitrix24 Workflow w Aktualnościach