Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zarządzanie asortymentem: strona ustawień

W sekcji Ogólne parametry możesz skonfigurować ustawienia Zarządzania asortymentem:

Aby przejść do ustawień Zarządzania asortymentem,

  1. Otwórz sekcję CRM,
  2. Asortyment,
  3. Zarządzanie asortymentem,
  4. Ustawienia,
  5. Ogólne parametry.

Opcje rezerwacji. Wybierz tryb rezerwacji i wskaż, na ile dni chcesz zarezerwować produkt. Istnieją trzy tryby rezerwacji:

  • Ręcznie: pracownik samodzielnie określa ilość towarów i termin rezerwacji w dealu. Jeśli klient zmieni zamówienie, pracownik musi ręcznie zaktualizować dane w dealu.
  • Podczas dodawania produktu do deala: towar jest automatycznie rezerwowany, gdy pracownik dodaje go do deala. Jeśli ilość towaru się zmieni, rezerwacja zostanie automatycznie zaktualizowana.
  • W momencie płatności: towar jest rezerwowany w momencie płatności, nawet jeśli pracownik zaznaczył płatność ręcznie.

Automatyczna sprzedaż niewysłanych pozycji podczas realizacji deala: wyłączenie tej opcji jest niemożliwe. Pomaga kontrolować ilość towarów w magazynie. Na przykład, jeśli pracownik zamyka deal, ale towar nie został jeszcze wysłany, system automatycznie tworzy dokument sprzedaży. Jeśli ilość towaru w magazynie jest niewystarczająca, system wyświetli ostrzeżenie. Pracownik będzie mógł wybrać magazyn, który ma ten towar i będzie mógł zamknąć deal.
Jak zarezerwować produkt

Metoda kalkulacji kosztów. Metodę kalkulacji kosztów konfiguruje się na suwaku przy pierwszym włączeniu Zarządzania asortymentem. W tej sekcji możesz zobaczyć wybraną metodę odpisu towaru. Aby zmienić metodę, wyłącz i włącz ponownie Zarządzanie asortymentem.
Metody kalkulacji kosztów

Opcje produktów. W tej sekcji możesz skonfigurować trzy parametry:

  • Włącz subskrypcję produktów niedostępnych w magazynie: włącz tę opcję, a Twoi klienci będą subskrybować niedostępne produkty i otrzymywać powiadomienia, gdy produkt będzie ponownie dostępny w magazynie.
    Włącz subskrypcję niedostępnych produktów
  • Ustaw opcję "Uwzględnione w podatku" dla nowych produktów i kodów SKU: podatek jest automatycznie dodawany do ceny wszystkich nowych towarów i ofert. Włącz tę opcję, aby pracownicy nie musieli za każdym razem wskazywać podatku dla każdego towaru. Podatek można ustawić w polu Domyślna stawka podatkowa.
    Podatki w CRM
  • Zezwól na sprzedaż pozycji niedostępnych: jeśli opcja jest włączona, klienci zobaczą towar w sklepie i będą mogli go zamówić. Pracownik będzie mógł wysłać link do płatności, nawet jeśli towaru nie ma w magazynie.

Tryb Zarządzania asortymentem. W tym bloku możesz wyłączyć Zarządzanie asortymentem.

Po wyłączeniu Zarządzania Asortymentem wszystkie wcześniej utworzone dokumenty i elementy zostaną usunięte, bieżący asortyment zostanie zresetowany, a tworzenie nowych dokumentów nie będzie możliwe.
Włącz lub wyłącz Zarządzanie asortymentem

W skrócie

  • W sekcji Ogólne parametry możesz skonfigurować ustawienia Zarządzania asortymentem: wybierz tryb rezerwacji i wskaż, na ile dni chcesz zarezerwować produkt.
  • Metodę kalkulacji kosztów można zmienić przy ponownym uruchomieniu Zarządzania asortymentem. Aby ponownie uruchomić Zarządzanie asortymentem, wyłącz, a następnie ponownie go włącz.
  • W sekcji Opcje produktów można włączyć subskrypcję niedostępnych produktów w magazynie, skonfigurować parametry podatków i zezwolić na sprzedaż produktów niedostępnych w magazynie.
  • W bloku Tryb Zarządzania asortymentem można wyłączyć Zarządzanie asortymentem.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Co zgłosić do Wsparcia, jeśli Bitrix24 nie działa Jak podłączyć serwer SMTP dla wychodzących wiadomości e-mail w Bitrix24 Jak utworzyć nowy workflow w Aktualnościach Główne narzędzia Bitrix24 Subdomena witryny Bitrix24 Zarządzanie asortymentem: Dokument korekty zapasów Jak utworzyć szablon sekwencyjnego procesu workflow Jakie dane wysłać do Wsparcia w przypadku błędów w Bitrix24 Analityka BI: jak dodać do raportu niestandardowe typy deali Workflow w Aktualnościach