Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zarządzanie asortymentem: Dokument korekty zapasów

Korzystając z dokumentu korekty zapasów, możesz zarejestrować informację o ilości produktów znajdujących się w Twoim magazynie. Dokument ten przyda się, jeśli dopiero zaczynasz pracę z Zarządzaniem asortymentem w Bitrix24 i potrzebujesz zarejestrować aktualny asortyment w swoim magazynie.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Aby utworzyć dokument korekty zapasów,

  1. Przejdź do CRM,
  2. Otwórz sekcję Asortyment,
  3. Zarządzanie asortymentem,
  4. Kliknij Utwórz.

W górnym menu wybierz typ dokumentu Korekta zapasów.

W sekcji Produkty dodaj produkty z katalogu lub utwórz nowe. Aby dodać kilka różnych produktów, kliknij przycisk Dodaj wiersz.
Jak гtworzyć produkt w katalogu

Możesz dodać produkt za pomocą kodu kreskowego. W tym celu wskaż go w odpowiednim polu.
Skaner kodów kreskowych

Podaj cenę zakupu, cenę sprzedaży i dostarczoną ilość.

Wybierz lub utwórz magazyn. Aby dodać nowy magazyn, wpisz go nazwę w polu i kliknij Utwórz.

Aby zmienić magazyn, usuń nazwę poprzedniego magazynu, kliknij pole i wybierz nowy magazyn.

Po zakończeniu ustawień kliknij jeden z przycisków:

  1. Zapisz. Utwórz wersję roboczą dokumentu, aby wprowadzić dodatkowe informacje w dokumencie później.
  2. Zapisz i przetwórz. Natychmiast utwórz dokument w systemie.

Informacje o produktach zobaczysz w sekcji Ogólne.

Możesz sprawdzić status dokumentu na liście dokumentów w sekcji Asortyment. Zarządzanie asortymentem ma trzy statusy:

  • Przetworzono: dokument został przetworzony.
  • Anulowano: przetworzenie dokumentu zostało anulowane.
  • Wersja robocza: zapisane dokumenty, które jeszcze nie są przetworzone.

Aby utworzyć dokument korekty zapasów, dotknij przycisku plus (+).

Wybierz Korekta zapasów.

Podaj nazwę dokumentu i dodaj produkt. Możesz utworzyć nowy produkt, wyszukać istniejący według kodu kreskowego lub dodać produkt z katalogu.

W aplikacji mobilnej możesz stworzyć jedynie prosty produkt. Jeśli potrzebujesz produktu z właściwościami, dodaj go do wersji przeglądarkowej Bitrix24. Właściwości są dodatkowymi cechami jednego produktu: kolor, rozmiar itd.

Po dodaniu produktu wypełnij pola i wybierz magazyn. Kliknij Gotowe.

Zapisz dokument, klikając Utwórz. Będzie on dostępny w wersji roboczej.

Przetwórz dokument, aby uwzględnić produkt w asortymencie ogólnym.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zarządzanie asortymentem: strona ustawień Jak utworzyć szablon sekwencyjnego procesu workflow Jak utworzyć nowy workflow w Aktualnościach Jak tworzyć pola w procesach workflow Generowanie obrazów w witrynach za pomocą AI CoPilot Jak podłączyć serwer SMTP dla wychodzących wiadomości e-mail w Bitrix24 Subdomena witryny Bitrix24 Jak odłączyć skrzynkę pocztową Jakie dane wysłać do Wsparcia w przypadku błędów w Bitrix24 Główne narzędzia Bitrix24