Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Centrum Kontaktowe: Instant WhatsApp

Instant WhatsApp to kanał komunikacji z klientami, który można podłączyć do widżetuWidżet to narzędzie służące do komunikacji między klientami odwiedzającymi witrynę a firmą. W widżecie klienci mogą zadawać pytania, uzyskiwać odpowiedzi lub zostawiać swoje dane kontaktowe. na stronie internetowej. Klient otworzy Twoją stronę, kliknie widżet WhatsApp i skontaktuje się z Twoją firmą przez WhatsApp. Otrzymasz wiadomość klienta w Bitrix24.

Zalety Instant WhatsApp

  • Natychmiastowa integracja z Bitrix24 bez konieczności rejestracji firmy w WhatsApp.
  • Kontakty i korespondencja są zapisywane w CRM.
  • Odpowiadaj klientom szybko i tam, gdzie jest to dla nich wygodne.
  • Wiadomości są automatycznie dystrybuowane między menedżerami zgodnie z regułami kolejki.
Instant WhatsApp nie jest dostępny we wszystkich planach taryfowych.
Plany taryfowe

Zgodnie z ograniczeniami nałożonymi przez WhatsApp, wysyłanie i odbieranie wiadomości jest ograniczone w następujących krajach i regionach: Iran, Korea Północna, Kuba, Syria, Krym (+7978), DRL, ŁRL.


Podłącz Instant WhatsApp do Bitrix24

  1. Przejdź do CRM,
  2. Otwórz sekcję Klienci,
  3. Wybierz Centrum Kontaktowe,
  4. Otwórz Instant WhatsApp.
  5. Wybierz lub utwórz kanał otwarty Kanały otwarty zbierają wiadomości z różnych kanałów komunikacji z klientami, kierują je do Bitrix24, a pracownicy otrzymują wiadomości zgodnie z ustawieniami kolejki. . Instant WhatsApp można podłączyć tylko do jednego kanału otwartego.
    Ustawienia otwartych kanałów
  6. Kliknij Podłącz.

Dodaj kanał otwarty do widżetu

Możesz dodać kanał Instant WhatsApp do widżetu w ustawieniach witryny.

  1. Otwórz sekcję Strony i sklepy,
  2. Wybierz witrynę, do której chcesz dodać widżet,
  3. Kliknij Trzy kropki (...),
  4. Wybierz Konfiguruj witrynę.

W polu Widżet na stronę kliknij Edytuj ustawienia. Aby otworzyć ustawienia widżetu, kliknij Edytuj. Kliknij Dodaj otwarty kanał i wybierz kanał, do którego podłączony jest Instant WhatsApp. Zapisz ustawienia.

Teraz klienci mogą kontaktować się z Tobą za pośrednictwem Instant WhatsApp. Będziesz otrzymywać wiadomości w Centrum Kontaktowym Bitrix24.


Jak to działa

Klient otwiera Twoją witrynę, do której podłączony jest widżet Bitrix24 i wybiera sposób komunikacji przez WhatsApp.

Jeśli klient otworzy Twoją stronę na urządzeniu mobilnym, otworzy się aplikacja mobilna WhatsApp. Jeśli klient otworzy Twoją stronę przez komputer, system zaoferuje mu opcje skontaktowania się z Twoją firmą:

  • Przez komputerową wersję aplikacji WhatsApp;
  • Przez aplikację WhatsApp na urządzeniu mobilnym.

Następnie klient zostanie poproszony o wysłanie specjalnej automatycznej wiadomości do operatora kanału otwartego:

Operator otrzyma wiadomość w Centrum Kontaktowym Bitrix24. Pracownik musi odpowiedzieć klientowi w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania ostatniej wiadomości. Po 24 godzinach wiadomości operatora nie dotrą do klienta.
Warunki korzystania z WhatsApp

Wraz z czatem w CRM pojawi się lead lub deal z kontaktem. Możesz wybrać, który element zostanie utworzony w ustawieniach Otwartych Kanałów. Czat z klientem zostanie wyświetlony w formularzu CRM.
Ustawienia Otwartych Kanałów


W skrócie
  • Instant WhatsApp to kanał komunikacji z klientami, który można podłączyć do widżetu na stronie internetowej. Klient otworzy Twoją stronę, kliknie widżet WhatsApp i skontaktuje się z Twoją firmą przez WhatsApp. Otrzymasz wiadomość klienta w Bitrix24.
  • Instant WhatsApp można podłączyć tylko do jednego kanału otwartego.
  • Operator otrzyma wiadomość w Centrum Kontaktowym Bitrix24. Pracownik musi odpowiedzieć klientowi w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania ostatniej wiadomości. Po 24 godzinach wiadomości operatora nie dotrą do klienta.
  • W Bitrix24 pojawi się czat z klientem. W CRM pojawi się deal/lead oraz kontakt. Czat z klientem zostanie również zapisany w formularzu elementu CRM.

Polecane atrykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Centrum kontaktowe: WhatsApp Jak napisać do klienta na WhatsApp z CRM Centrum kontaktowe: Edna.io WhatsApp