Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Gdzie są przechowywane materiały grup i projektów

Wszystkie materiały grupy i projektu są przechowywane w Bitrix24 nawet po wyłączeniu tej grupy lub projektu:

  • zadania są przechowywane w sekcji Zadania,
  • pliki są przechowywane w folderze grupy na dysku Bitrix24,
  • posty w Aktualnościach grupy są przechowywane w Aktualnościach Bitrix24.

Jeśli Twój plan nie obsługuje już grup i projektów lub chcesz przejść na taki plan z wyższego, to:


Znajdź zadania

1–2. Przejdź do sekcji Zadania i Projekty > Zadania.
3. Kliknij pasek wyszukiwania.
4. Wpisz nazwę projektu lub grupy w polu Projekt (grupa).
5. Kliknij Wyszukaj.

Na liście pojawią się zadania przypisane do wybranego projektu lub grupy. Możesz otworzyć zadania i kontynuować pracę z nimi.


Znajdź posty w Aktualnościach

  1. Otwórz Aktualności.
  2. Kliknij pasek wyszukiwania.
  3. Wpisz nazwę projektu lub grupy w polu Do.
  4. Kliknij Wyszukaj.

W Aktualnościach zostaną wyświetlone wszystkie posty grupy lub projektu.


Znajdź pliki

Jeśli podłączyłeś folder projektu lub grupy do dysku Bitrix24, wszystkie pliki będą w nim przechowywane. Aby znaleźć folder, otwórz dysk.
Jak podłączyć dysk grupy do dysku Bitrix24

Aby kontynuować pracę z projektami i grupami, możesz przejść na plan Standard lub wyższy. Możesz również włączyć bezpłatny okres próbny na 15 dni, aby przetestować możliwości planu Professional. Okres próbny można włączyć tylko raz.
Plany taryfowe
Bezpłatny 15-dniowy okres próbny

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak wygenerować plik HAR Sierpień 2024: Aktualizacje w artykułach Centrum Kontaktowe: podłącz Instagram Direct Centrum Sprzedaży: pierwsze kroki Uprawnienia dostępu do sal konferencyjnych Instagram Direct: odpowiadaj na komentarze w Bitrix24 Aktualizacja planów Bitrix24 w Chmurze: zmiany od 1 sierpnia 2024 Sale konferencyjne: jak utworzyć i zarezerwować Śledzenie czatu w otwartych kanałach Centrum Sprzedaży: strony informacyjne