Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Przykład pracy z procesami inteligentnymi

Rozważmy przykład zastosowania inteligentnych procesów (SPA) w firmie zajmującej się naprawą samochodów i sprzedażą części zamiennych. Firma nie produkuje części, lecz kupuje je od dostawców fabrycznych. Będziemy wykorzystywać procesy inteligentne do zarządzania umowami z producentami, oddzielając interakcje z klientami i dostawcami.


Utwórz i skonfiguruj nowy proces inteligentny

Aby utworzyć nowy proces inteligentny, przejdź do CRM > Inteligentna Automatyzacja Procesów > Inteligentna Automatyzacja Procesów > Utwórz.

Wybierz szablon Puste SPA, aby skonfigurować potrzebne parametry.

Określ nazwę dla procesu inteligentnego i wybierz narzędzia. W naszym przykładzie dodaliśmy niestandardowe etapy i kanban do zarządzania umowami z producentami.

W sekcji Układ formularza SPA dodaj pola Klient oraz Data rozpoczęcia/Data zakończenia do formularza procesu inteligentnego, aby określić dane kontaktowe producenta i termin umowy. Włącz opcję Powiąż z produktami katalogowymi, aby dodać produkty dostarczane w ramach umowy.

W sekcji Powiązania CRM powiąż deale z procesem inteligentnym, aby określić, które deale są powiązane z umową.

W sekcji Powiąż z innymi narzędziami powiąż inteligentny proces z zadaniami, aby wykorzystać jego elementy w zadaniach dotyczących umów. Po zakończeniu zapisz ustawienia.

Otwórz proces inteligentny i skonfiguruj etapy.

Utwórz pole do śledzenia wielu deali w ramach umowy:

  1. Kliknij przycisk koła zębatego (⚙️).
  2. Wybierz Ustawienia pola.
  3. Kliknij Utwórz w prawym górnym rogu.
  4. Wybierz rodzaj Powiąż z elementami CRM.
  5. Określ nazwę pola i włącz opcję Wielokrotne.
  6. W sekcji Więcej wybierz Deale.
  7. Zapisz pole.
    Pola niestandardowe w fakturach i inteligentnych procesach SPA
Utworzone pola można dostosować podczas konfiguracji widoku formularza procesu inteligentnego.
Dostosuj wygląd formularzy w Kanbanie

Dodaj i zarządzaj elementami procesu inteligentnego

Otwórz proces inteligentny i kliknij + Szybka pozycja pod nazwą pierwszego etapu, aby dodać nową umowę dostawy. Gdy klienci dokonują zakupu, wybierz powiązane deale w formularzu umowy, aby śledzić łączną liczbę deali w każdej umowie.

Aby aktywować widoczność pustych pól, użyj opcji Zawsze pokazuj.
Formularz elementu CRM


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Centrum Kontaktowe: podłącz otwarte kanały Narzędzie diagnostyczne MTR Logowanie do Bitrix24 przy użyciu kodu QR Zestawy danych Kreatora BI: deale Gdzie są przechowywane materiały grup i projektów Jak pobrać i zainstalować aplikację mobilną Bitrix24 Reguły i wyzwalacze w CRM: Zarządzanie zadaniami Bezpieczeństwo danych w Bitrix24.Docs Formularz elementu CRM: możliwości i ustawienia Wrzesień 2024: Aktualizacje w artykułach