Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Przykład pracy z procesami inteligentnymi

Rozważmy przykład zastosowania inteligentnych procesów (SPA) w firmie zajmującej się naprawą samochodów i sprzedażą części zamiennych. Firma nie produkuje części, lecz kupuje je od dostawców fabrycznych. Będziemy wykorzystywać procesy inteligentne do zarządzania umowami z producentami, oddzielając interakcje z klientami i dostawcami.


Utwórz i skonfiguruj nowy proces inteligentny

Aby utworzyć nowy proces inteligentny, przejdź do CRM > Inteligentna Automatyzacja Procesów > Inteligentna Automatyzacja Procesów > Utwórz.

Wybierz szablon Puste SPA, aby skonfigurować potrzebne parametry.

Określ nazwę dla procesu inteligentnego i wybierz narzędzia. W naszym przykładzie dodaliśmy niestandardowe etapy i kanban do zarządzania umowami z producentami.

W sekcji Układ formularza SPA dodaj pola Klient oraz Data rozpoczęcia/Data zakończenia do formularza procesu inteligentnego, aby określić dane kontaktowe producenta i termin umowy. Włącz opcję Powiąż z produktami katalogowymi, aby dodać produkty dostarczane w ramach umowy.

W sekcji Powiązania CRM powiąż deale z procesem inteligentnym, aby określić, które deale są powiązane z umową.

W sekcji Powiąż z innymi narzędziami powiąż inteligentny proces z zadaniami, aby wykorzystać jego elementy w zadaniach dotyczących umów. Po zakończeniu zapisz ustawienia.

Otwórz proces inteligentny i skonfiguruj etapy.

Utwórz pole do śledzenia wielu deali w ramach umowy:

  1. Kliknij przycisk koła zębatego (⚙️).
  2. Wybierz Ustawienia pola.
  3. Kliknij Utwórz w prawym górnym rogu.
  4. Wybierz rodzaj Powiąż z elementami CRM.
  5. Określ nazwę pola i włącz opcję Wielokrotne.
  6. W sekcji Więcej wybierz Deale.
  7. Zapisz pole.
    Pola niestandardowe w fakturach i inteligentnych procesach SPA
Utworzone pola można dostosować podczas konfiguracji widoku formularza procesu inteligentnego.
Dostosuj wygląd formularzy w Kanbanie

Dodaj i zarządzaj elementami procesu inteligentnego

Otwórz proces inteligentny i kliknij + Szybka pozycja pod nazwą pierwszego etapu, aby dodać nową umowę dostawy. Gdy klienci dokonują zakupu, wybierz powiązane deale w formularzu umowy, aby śledzić łączną liczbę deali w każdej umowie.

Aby aktywować widoczność pustych pól, użyj opcji Zawsze pokazuj.
Formularz elementu CRM


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Inteligentne procesy w aplikacji mobilnej Bitrix24 Jak utworzyć proces inteligentny w CRM Jak skonfigurować proces inteligentny w CRM Inteligentne procesy w CRM: utwórz własny scenariusz pracy z klientami Jak edytować inteligentne procesy