Marketing to narzędzie do pracy z bazą klientów. Dzięki temu narzędziu możesz tworzyć i zarządzać kampaniami reklamowymi.
Czym jest Marketing w Bitrix24
Przed rozpoczęciem pracy w sekcji Marketing należy ją skonfigurować. W tym celu przejdź do Marketing > Więcej > Ustawienia. Tutaj można:
- ustawić limit wysyłania e-maili,
- skonfigurować parametry kampanii,
- dowiedzieć się o ograniczeniach dotyczących połączeń informacyjnych i audio (robocall).
Ustaw limit wysyłania e-maili
W sekcji Wychodzące wiadomości e-mail wyświetlane są limity wychodzących wiadomości e-mail. Istnieją miesięczne i dzienne limity. Obowiązują one dla wszystkich narzędzi Bitrix24, gdzie można wysyłać e-maile.
Plany taryfowe
Limit miesięczny. Określ, jaki procent całkowitej liczby e-maili można wykorzystać w kampaniach e-mailowych. Pozostałe e-maile można wysyłać z sekcji CRM i Poczta. Kliknij ołówek i określ procent.
Limit dzienny. Domyślnie można wysyłać nie więcej niż tysiąc e-maili dziennie. Jeśli przekroczysz ten limit, najpierw zostanie wysłanych 1000 wiadomości e-mail, a reszta zostanie wysłana następnego dnia.
Dzienny limit może się zmieniać w zależności od reakcji odbiorców. Jeśli klienci nie oznaczają e-maili jako spam, limit się zwiększa, a jeśli je oznaczają, limit się zmniejsza. Jeśli wiele Twoich e-maili zostanie oznaczonych przez klientów jako spam, możliwość wysyłania kampanii może zostać zablokowana.
Limity poczty Bitrix24 w zależności od planu
Skonfiguruj parametry kampanii
W sekcji Więcej można ustawić ograniczenie na czas wysyłania kampanii oraz włączyć śledzenie przeczytania e-maili i kliknięć linków.
Opcje czasowe. Wybierz czas rozpoczęcia i zakończenia kampanii. Na przykład ustaw opcję wysyłania w godzinach pracy, kiedy klienci najczęściej sprawdzają pocztę.
Zaznacz pole obok opcji. Wybierz Zmień, określ czas i kliknij Zapisz.
Śledzenie poczty elektronicznej i linków. Włącz opcję, aby dowiedzieć się, ilu klientów przeczytało Twój e-mail i kto kliknął zawarty w nim link.
Jak śledzić kliknięcia linków w wiadomościach e-mail
Dowiedz się o ograniczeniach dotyczących połączeń informacyjnych
W sekcjach Wychodzące połączenia i Wychodzące połączenia audio wyświetlane jest ograniczenie: nie więcej niż pięć połączeń informacyjnychPołączenia informacyjne to typ kampanii, który można wykorzystać do automatycznego dzwonienia do klientów. Piszesz tekst, a Bitrix24 konwertuje go na głos i dzwoni pod wymagane numery. lub połączeń audioPołączenia audio to typ kampanii, którego można używać do automatycznego dzwonienia do klientów za pomocą nagranej wcześniej wiadomości głosowej. jednocześnie z interwałem 15 minut. Kampania zostanie uruchomiona dla pierwszych pięciu połączeń, następnie będzie 15-minutowa przerwa, po niej kolejne pięć połączeń i tak dalej, aż do zakończenia listy numerów.
Jak zacząć dzwonić z Bitrix24
W skrócie:
- Przed rozpoczęciem pracy w sekcji Marketing należy ją skonfigurować. W tym celu przejdź do Marketing > Więcej > Ustawienia.
- W sekcji Wychodzące wiadomości e-mail wyświetlane są limity wychodzących wiadomości e-mail. Określ, jaki procent całkowitej liczby e-maili można wykorzystać w kampaniach e-mailowych.
- Domyślnie można wysyłać nie więcej niż tysiąc e-maili dziennie. Jeśli przekroczysz ten limit, najpierw zostanie wysłanych 1000 wiadomości e-mail, a reszta zostanie wysłana następnego dnia.
- W sekcji Więcej można ustawić ograniczenie na czas wysyłania kampanii oraz włączyć śledzenie przeczytania e-maili i kliknięć linków.
- W sekcjach Wychodzące połączenia i Wychodzące połączenia audio wyświetlane jest ograniczenie: nie więcej niż pięć połączeń informacyjnych i połączeń audio jednocześnie z interwałem 15 minut. Kampania zostanie uruchomiona dla pierwszych pięciu połączeń, następnie będzie 15-minutowa przerwa, po niej kolejne pięć połączeń i tak dalej, aż do zakończenia listy numerów.
Polecane artykuły: