Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Pytania dotyczące Bitrix24 CRM

Ten artykuł odpowiada na najczęściej zadawane pytania dotyczące CRM.

Czym są leady i jak nimi zarządzać w CRM

Leady w Bitrix24 to potencjalni klienci, które mogą być zainteresowane produktami lub usługami oferowanymi przez Twoją firmę. Jeśli potencjalny klient planuje zakup, możesz przekonwertować lead na deal.
Jak pracować z leadami

Jak pozyskać leady

Istnieje wiele opcji pozyskiwania nowych klientów. Możesz ręcznie dodawać leady, importować bazę klientów i pozyskiwać nowe leady przez e-mail, telefon i media społecznościowe.

Chcę utworzyć własne pola dla leadów, kontaktów i deali

W Bitrix24 CRM możesz tworzyć pola niestandardowe dla dowolnego elementu CRM. Aby to zrobić, przejdź do CRM > Ustawienia > Ustawienia formularzy i raportów > Pola dodatkowe.
Pola niestandardowe w CRM

Jak mogę ograniczyć dostęp do niektórych pól w formularzach elementów CRM

Możesz ograniczyć widoczność pól niestandardowych w CRM.
Jak ograniczyć widoczność pól niestandardowych w CRM

Czy mogę usunąć pola standardowe w formularzach leadów, kontaktów lub firm

Pola standardowe można jedynie ukryć, nie można ich usunąć.
Pola standardowe w CRM

Czy pola niestandardowe są dostępne we wszystkich planach Bitrix24

Tak, pola niestandardowe są dostępne w każdym planie Bitrix24.
Cennik Bitrix24

Czy Bitrix24 może automatycznie tworzyć leady i kontakty na podstawie e-maili

Tak, możesz podłączyć swoją skrzynkę pocztową do Bitrix24, a system automatycznie utworzy elementy CRM z przychodzących e-maili.
Sposoby podłączenia skrzynek pocztowych do Bitrix24

Czy mogę używać usług zewnętrznych do tworzenia leadów w Bitrix24

Tak, możesz użyć REST API lub aplikacji z Bitrix24 Market do tego celu.
Bitrix24 Market
Dokumentacja REST API Bitrix24

Dlaczego sekcja CRM nie jest widoczna w lewym menu

Sekcja CRM może być ukryta. Kliknij Więcej na dole menu, aby wyświetlić ukryte sekcje.

Lub narzędzie CRM może być wyłączone w Ustawieniach Bitrix24 > Narzędzia.
Ustawienia Bitrix24

Sprawdź również uprawnienia dostępu do CRM.
Uprawnienia dostępu w CRM

Czy mogę używać różnych walut w CRM

Tak, skonfiguruj waluty w CRM > Ustawienia CRM > Podstawowe > Waluty.
Waluty w CRM

Ile kontaktów, deali i leadów mogę dodać do CRM

Możesz dodać nieograniczoną liczbę elementów, ale istnieją limity dla raportów analitycznych CRM i filtrów.
Limity Analityki CRM

Jak przenieść lead lub deal do końcowego etapu w widoku Kanban

Aby przenieść element do końcowego etapu, przeciągnij jego formularz w dół. Aby wyświetlić końcowe etapy w Kanbanie, usuń filtry w pasku wyszukiwania.
Kanban w CRM
Wyszukiwanie elementów CRM za pomocą filtra

Jaki jest okres sprawozdawczy w raportach CRM

Okres sprawozdawczy to zakres czasu, w którym tworzone są raporty analityczne w CRM. Pomaga śledzić elementy, nad którymi pracowali pracownicy w tym czasie.

Deal jest uznawany za należący do okresu sprawozdawczego, jeśli:

  • Został dodany, edytowany lub zamknięty w tym okresie.
  • Został zamknięty, jednak do formularza zamkniętego deala dodano nową aktywność: połączenie lub e-mail.
  • Jest nadal w toku i nie został jeszcze zamknięty.

Okres sprawozdawczy w CRM

Jak skonfigurować szablony faktur lub ofert

Dostosuj szablony faktur lub ofert w CRM > Ustawienia > Ustawienia CRM > Opcje płatności > Systemy płatności.
Szablony faktur (stara wersja) i ofert

Jak skonfigurować lejek sprzedażowy

Lejek sprzedażowy to zestaw etapów sprzedaży w Kanbanie służący do pracy z dealami. Utwórz etapy w CRM > Ustawienia > Ustawienia CRM > Podstawowe > Statusy i pola rozwijane > Etapy deali.
Lejki sprzedażowe

Jak zmienić format nazwy klienta

Zmień format nazwy klienta w CRM > Ustawienia > Ustawienia CRM > Inne > Inne ustawienia > Format.
Zmień format nazwy klienta

Zmieniłem osobę odpowiedzialną za firmę. Dlaczego odpowiedzialna osoba powiązanego kontaktu nie została zmieniona

Osoba odpowiedzialna jest dodawana osobno w każdym elemencie.

Czy mogę łączyć leady, kontakty i firmy

Tak, użyj opcji Kontrola duplikatów, aby znaleźć i połączyć duplikaty.
Kontrola duplikatów

Dlaczego identyfikatory elementów CRM są parzyste lub nieparzyste i czy mogę je zmienić

W Bitrix24 identyfikatory są rejestrowane w kolejności, więc będziesz mieć albo wszystkie parzyste, albo wszystkie nieparzyste numery. Jest to zaprojektowane dla szybszej pracy konta. Obecnie nie ma możliwości zmiany ID elementów CRM.

Czym jest formularz danych kontaktowych CRM i jak go utworzyć

W Bitrix24 możesz utworzyć formularz kontaktowy CRM do zbierania danych od klientów. Zwykle jest to ankieta na stronie internetowej, w której potencjalny klient może podać informacje o sobie, zamówić produkt lub zapisać się na usługę. Po wypełnieniu formularza przez klienta wszystkie dane zostaną zapisane w CRM.

Możesz utworzyć formularz CRM w CRM > Dodatki > Formularze CRM.
Formularze danych kontaktowych CRM

Czy można dzwonić przez widżet Bitrix24

Nie, ale możesz użyć opcji oddzwaniania. Gdy odwiedzający stronę wprowadzi swój numer telefonu, połączenie trafi do pracownika działu sprzedaży. Możesz również utworzyć formularz CRM ze standardowym polem Telefon. Po wypełnieniu formularza pracownik działu sprzedaży może zadzwonić do klienta z formularza elementu CRM.
Widżet na stronie internetowej

Jak działa oddzwanianie

Gdy klient poda swój numer telefonu przez formularz oddzwaniania na Twojej stronie, pracownik otrzymuje przychodzące połączenie oznaczone jako Oddzwanianie. Jeśli odbierze, wykonywane jest połączenie wychodzące do klienta.
Formularz oddzwaniania

Czy mogę dostosować formularz, który klienci wypełniają w czacie na żywo

Tak, włącz i skonfiguruj formularz informacji kontaktowych w ustawieniach czatu na żywo.
Formularz informacji kontaktowych w czacie na żywo

Czy mogę importować dane do Bitrix24 w formacie XML

Import jest dostępny tylko w formacie CSV. Możesz również użyć aplikacji z Marketu do migracji danych.
Import do Bitrix24 CRM

Jak eksportować elementy CRM

Aby eksportować dane,

  1. Przejdź do listy elementów, które chcesz eksportować.
  2. Kliknij przycisk koła zębatego (⚙️).
  3. Wybierz opcję eksportu.

Eksport danych CRM

Jak importować elementy CRM

Aby importować dane,

  1. Przejdź do listy elementów, które chcesz importować.
  2. Kliknij przycisk koła zębatego (⚙️).
  3. Wybierz Importuj i załaduj swój plik.

Import do Bitrix24 CRM

Dlaczego niektóre kontakty nie są eksportowane

Kontakty możesz eksportować tylko wtedy, gdy w formularzu kontaktu włączona jest opcja Uwzględniono w eksporcie - Tak. Eksport kontaktów nie jest dostępny we wszystkich planach taryfowych.
Eksport danych CRM

Jak mogę uzyskać numery telefonów i e-maile klientów podczas eksportowania deali

Obecnie nie ma możliwości wyświetlenia pola Telefon lub E-mail na liście deali. Te pola pojawiają się tylko w powiązanych formularzach kontaktów lub firm.

Czy mogę importować lub eksportować aktywności CRM

Ta opcja nie jest obecnie dostępna.

Dlaczego przycisk Eksport jest niewidoczny w CRM

Przejdź do CRM > Ustawienia > Uprawnienia dostępu, aby upewnić się, że określona rola zapewnia dostęp do eksportu. Przełącz się również na widok Lista, ponieważ w Kanbanie eksport nie jest dostępny.

Jak importować deale powiązane z kontaktem

Zaimportuj plik do kontaktów, a następnie zaimportuj ten sam plik do deali, dopasowując pola. Elementy zostaną automatycznie powiązane. Upewnij się, że dane kontaktowe są zgrupowane w jednym polu podczas importowania deali.
Import powiązanych elementów do CRM

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Parametry w Kreatorze BI Pytania dotyczące Centrum Kontaktowego Często zadawane pytania dotyczące autoryzacji Jak utworzyć podzadanie Bitrix24 Sync: jak sprawdzić działanie połączeń wideo Importuj szczegóły kontaktu i firmy