Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Biblioteka ról: jak tworzyć nowe role dla CoPilot

CoPilot może występować w roli eksperta w określonej dziedzinie. W Bitrix24 jest ponad 30 ról: kierownik działu sprzedaży, prawnik, specjalista ds. marketingu, poeta i inne.

W Bitrix24 pojawiła się również biblioteka ról. Teraz możesz tworzyć własne role dla CoPilot i dzielić się nimi ze współpracownikami. Twórz role dla różnych dziedzin działalności: architekt, projektant, doradca zawodowy, redaktor i tak dalej.

Bibliotekę ról można używać we wszystkich narzędziach, gdzie jest CoPilot. Pracownicy zobaczą role, które utworzyli sami i którymi podzielili się współpracownicy.


Jak utworzyć rolę

1. Otwórz bibliotekę ról. Przejdź do dowolnej sekcji, gdzie jest CoPilot, kliknij CoPilot > Zmień rolę > Biblioteka ról > Dodaj.

2. Dodaj promt dla roli. Określ, jaką rolę powinien pełnić CoPilot. Opisz cele i zadania, warunki i ograniczenia, określ format odpowiedzi.
Jesteś doradcą zawodowym. Twoim zadaniem jest pomagać użytkownikom, którzy szukają pracy lub chcą rozwijać swoją karierę.
Ocena kariery: udzielasz rekomendacji dotyczących rozwoju kariery na podstawie doświadczenia i celów użytkownika.
Przygotowanie CV: udzielasz porad dotyczących ulepszenia CV, aby odpowiadało wymaganiom stanowiska.
Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej: proponujesz pytania, które mogą być zadane na rozmowie kwalifikacyjnej na wskazane stanowisko. Udzielasz rekomendacji, jak odpowiadać na te pytania.
Format odpowiedzi: praktyczne porady i rekomendacje.

3. Skonfiguruj rolę.

  • Nazwa i ikona: wpisz nazwę roli i załaduj obrazek. Będą one wyświetlane na liście ról.
  • Udostępnij: wybierz pracowników lub działy, którym ta rola będzie dostępna. Domyślnie rola jest dostępna tylko dla pracownika, który ją utworzył.
  • Opis: opisz, komu i w jaki sposób ta rola będzie przydatna. Na przykład, Pomoże w utworzeniu CV i przygotowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej, a także przygotuje rekomendacje dotyczące rozwoju kariery.

Kiedy wprowadzisz wszystkie dane, kliknij Zapisz. Nowa rola pojawi się w bibliotece i pracownicy będą mogli z niej korzystać.


Jak wybrać rolę z biblioteki

1-2. Otwórz dowolne narzędzie, gdzie jest CoPilot. Kliknij CoPilot > Zmień rolę > Moje role.
3. Wybierz potrzebną rolę z listy.
4. Napisz zapytanie dla tej roli.


Jak skonfigurować bibliotekę ról

Domyślnie pracownicy widzą w bibliotece wszystkie aktywne role, do których mają dostęp. Każdy pracownik może skonfigurować listę i zostawić tylko potrzebne role.

Dodaj do ulubionych. Otwórz bibliotekę ról i kliknij ikonę zakładki obok potrzebnej roli. Rola pojawi się w sekcji Ulubione na liście ról.

Nie pokazuj na liście. Jeśli już nie używasz roli, możesz wyłączyć opcję Pokaż w moich rolach. Rola nie będzie wyświetlana na Twojej liście, jednak pozostali pracownicy będą mogli z niej korzystać.

12 Rola "Krytyk filmowy" nie jest już wyświetlana w sekcji "Moje role"

Wyłącz aktywność. Jeśli rola nie jest już potrzebna, wyłącz jej aktywność. Rola nie będzie wyświetlana u wszystkich pracowników. W każdej chwili możesz ją ponownie aktywować. Nieaktywne role można znaleźć za pomocą filtra.


Jak edytować rolę

Przejdź do dowolnej sekcji, gdzie jest CoPilot, kliknij CoPilot > Zmień rolę > Biblioteka ról. Wybierz potrzebną rolę i kliknij Menu (≡) > Edytuj.

Edytować rolę może każdy pracownik, który ma do niej dostęp. Zmiany zobaczą wszyscy pracownicy, którym ta rola jest dostępna.

W skrócie

  • W Bitrix24 pojawiła się biblioteka ról. Teraz możesz tworzyć własne role dla CoPilot i dzielić się nimi ze współpracownikami.
  • Twórz role dla różnych dziedzin działalności: architekt, projektant, doradca zawodowy, redaktor i inne.
  • Bibliotekę ról można używać we wszystkich narzędziach, gdzie dostępny jest CoPilot.
  • Aby utworzyć nową rolę, przejdź do dowolnej sekcji, gdzie jest CoPilot i kliknij CoPilot > Zmień rolę > Biblioteka ról > Dodaj.
  • Określ, jaką rolę powinien pełnić CoPilot. Dodaj prompt dla roli: opisz cele i zadania, warunki i ograniczenia, a także określ format odpowiedzi.
  • Określ, w czym nowa rola będzie przydatna i komu będzie dostępna.
  • Każdy pracownik, który ma dostęp do roli, może ją edytować. Zmiany będą widoczne dla wszystkich pracowników, którym ta rola jest dostępna.
  • Domyślnie pracownicy widzą w bibliotece wszystkie aktywne role, które sami utworzyli i do których mają dostęp. Każdy pracownik może skonfigurować listę i zostawić tylko potrzebne role.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
CoPilot w CRM Zmień dostawcę CoPilot Czat z CoPilot Biblioteka promptów Wybierz język odpowiedzi CoPilot w CRM CoPilot w witrynach Asystent AI CoPilot w Bitrix24 CoPilot w Poczcie Analiza mowy AI i Skrypty sprzedażowe CoPilot w Aktualnościach