CoPilot może występować w roli eksperta w określonej dziedzinie. W Bitrix24 jest ponad 30 ról: kierownik działu sprzedaży, prawnik, specjalista ds. marketingu, poeta i inne.
W Bitrix24 pojawiła się również biblioteka ról. Teraz możesz tworzyć własne role dla CoPilot i dzielić się nimi ze współpracownikami. Twórz role dla różnych dziedzin działalności: architekt, projektant, doradca zawodowy, redaktor i tak dalej.
Bibliotekę ról można używać we wszystkich narzędziach, gdzie jest CoPilot. Pracownicy zobaczą role, które utworzyli sami i którymi podzielili się współpracownicy.
Jak utworzyć rolę
1. Otwórz bibliotekę ról. Przejdź do dowolnej sekcji, gdzie jest CoPilot, kliknij CoPilot > Zmień rolę > Biblioteka ról > Dodaj.
2. Dodaj promt dla roli. Określ, jaką rolę powinien pełnić CoPilot. Opisz cele i zadania, warunki i ograniczenia, określ format odpowiedzi.
Jesteś doradcą zawodowym. Twoim zadaniem jest pomagać użytkownikom, którzy szukają pracy lub chcą rozwijać swoją karierę.
Ocena kariery: udzielasz rekomendacji dotyczących rozwoju kariery na podstawie doświadczenia i celów użytkownika.
Przygotowanie CV: udzielasz porad dotyczących ulepszenia CV, aby odpowiadało wymaganiom stanowiska.
Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej: proponujesz pytania, które mogą być zadane na rozmowie kwalifikacyjnej na wskazane stanowisko. Udzielasz rekomendacji, jak odpowiadać na te pytania.
Format odpowiedzi: praktyczne porady i rekomendacje.
3. Skonfiguruj rolę.
- Nazwa i ikona: wpisz nazwę roli i załaduj obrazek. Będą one wyświetlane na liście ról.
- Udostępnij: wybierz pracowników lub działy, którym ta rola będzie dostępna. Domyślnie rola jest dostępna tylko dla pracownika, który ją utworzył.
- Opis: opisz, komu i w jaki sposób ta rola będzie przydatna. Na przykład, Pomoże w utworzeniu CV i przygotowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej, a także przygotuje rekomendacje dotyczące rozwoju kariery.
Kiedy wprowadzisz wszystkie dane, kliknij Zapisz. Nowa rola pojawi się w bibliotece i pracownicy będą mogli z niej korzystać.
Jak wybrać rolę z biblioteki
1-2. Otwórz dowolne narzędzie, gdzie jest CoPilot. Kliknij CoPilot > Zmień rolę > Moje role.
3. Wybierz potrzebną rolę z listy.
4. Napisz zapytanie dla tej roli.
Jak skonfigurować bibliotekę ról
Domyślnie pracownicy widzą w bibliotece wszystkie aktywne role, do których mają dostęp. Każdy pracownik może skonfigurować listę i zostawić tylko potrzebne role.
Dodaj do ulubionych. Otwórz bibliotekę ról i kliknij ikonę zakładki obok potrzebnej roli. Rola pojawi się w sekcji Ulubione na liście ról.
Nie pokazuj na liście. Jeśli już nie używasz roli, możesz wyłączyć opcję Pokaż w moich rolach. Rola nie będzie wyświetlana na Twojej liście, jednak pozostali pracownicy będą mogli z niej korzystać.
Wyłącz aktywność. Jeśli rola nie jest już potrzebna, wyłącz jej aktywność. Rola nie będzie wyświetlana u wszystkich pracowników. W każdej chwili możesz ją ponownie aktywować. Nieaktywne role można znaleźć za pomocą filtra.
Jak edytować rolę
Przejdź do dowolnej sekcji, gdzie jest CoPilot, kliknij CoPilot > Zmień rolę > Biblioteka ról. Wybierz potrzebną rolę i kliknij Menu (≡) > Edytuj.
W skrócie
- W Bitrix24 pojawiła się biblioteka ról. Teraz możesz tworzyć własne role dla CoPilot i dzielić się nimi ze współpracownikami.
- Twórz role dla różnych dziedzin działalności: architekt, projektant, doradca zawodowy, redaktor i inne.
- Bibliotekę ról można używać we wszystkich narzędziach, gdzie dostępny jest CoPilot.
- Aby utworzyć nową rolę, przejdź do dowolnej sekcji, gdzie jest CoPilot i kliknij CoPilot > Zmień rolę > Biblioteka ról > Dodaj.
- Określ, jaką rolę powinien pełnić CoPilot. Dodaj prompt dla roli: opisz cele i zadania, warunki i ograniczenia, a także określ format odpowiedzi.
- Określ, w czym nowa rola będzie przydatna i komu będzie dostępna.
- Każdy pracownik, który ma dostęp do roli, może ją edytować. Zmiany będą widoczne dla wszystkich pracowników, którym ta rola jest dostępna.
- Domyślnie pracownicy widzą w bibliotece wszystkie aktywne role, które sami utworzyli i do których mają dostęp. Każdy pracownik może skonfigurować listę i zostawić tylko potrzebne role.