Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Analiza mowy AI i Skrypty sprzedażowe

W Bitrix24 pojawił się nowy scenariusz CoPilot w CRM — Analiza mowy AI i Skrypty sprzedażowe. CoPilot przeanalizuje rozmowę menedżera z klientem pod kątem zgodności ze skryptem i zasugeruje, co można poprawić.

W CRM są gotowe skrypty sprzedażowe dla różnych scenariuszy: dla nowych klientów, obsługi reklamacji, prezentacji nowych produktów i tak dalej. Możesz używać gotowych skryptów lub utworzyć własne. Pomoże to sprawdzić pracę menedżerów i podnieść poziom obsługi.

CoPilot pomaga kierownikowi:

  • Tworzyć skrypty sprzedażowe.
  • Analizować rozmowy menedżerów i identyfikować obszary do rozwoju w komunikacji z klientami.
  • Śledzić efektywność każdego pracownika bez odsłuchiwania rozmów i żądania raportów.

CoPilot pomaga menedżerowi:

  • Podnosić jakość komunikacji z klientami przez informację zwrotną po każdym połączeniu.
  • Otrzymywać konkretne rekomendacje dotyczące poprawy umiejętności komunikacyjnych z klientami.

Przeczytaj artykuł, aby się dowiedzieć:


Jak utworzyć skrypty sprzedażowe

W Bitrix24 są gotowe skrypty sprzedażowe. Można je używać, edytować lub tworzyć własne.

Utwórz skrypt.

1-2. Przejdź do sekcji CRM > Sprzedaż.
3. Wybierz Analiza mowy AI i Skrypty sprzedażowe.
4. Kliknij przycisk Utwórz.

Podaj nazwę skryptu. Kliknij ołówek i wprowadź nazwę.

Wprowadź tekst skryptu. Napisz szczegółowo, jak menedżerowie powinni rozmawiać z klientami. Podczas analizy CoPilot uwzględni te wymagania i oceni połączenie według Twoich kryteriów.

Tekst skryptu można wygenerować za pomocą CoPilot. W tym celu kliknij przycisk CoPilot i wprowadź zapytanie.

Określ typ klienta. Wybierz, dla jakich typów klientów będzie działał ten skrypt:

  • Nowy: klienci, których jeszcze nie ma w CRM lub formularz został utworzony mniej niż godzinę temu.
  • W toku: klienci, którzy są w CRM, ale jeszcze nic nie kupili. Masz aktywne deale i leady z tymi klientami.
  • Powtarzalny kontakt: klienci, którzy zrezygnowali z zakupu. Masz przegrane deale z tymi kontaktami.
  • Powracający klient: klienci, którzy już kupili produkty lub usługi. Masz wygrane deale z tymi kontaktami.

Wybierz typ połączenia. W sekcji Ustawienia możesz wybrać, które połączenia CoPilot będzie sprawdzał według tego skryptu:

  • wszystkie połączenia,
  • tylko wychodzące,
  • tylko przychodzące.

Po skonfigurowaniu skryptu sprzedażowego kliknij Gotowe.

Edytuj skrypt. Kliknij przycisk Edytuj lub Menu (≡) > Edytuj obok wybranego skryptu.


Jak wybrać skrypt

W oknie połączenia zostanie automatycznie otwarty skrypt, który pasuje do określonego typu klienta.

Aby zmienić skrypt, kliknij jego nazwę i wybierz nowy.

7 Przykład skryptu dla nowego klienta

Jeśli dla jednego typu klienta utworzono kilka skryptów, automatycznie zostanie otwarty aktywny skrypt, który utworzyłeś lub edytowałeś jako ostatni. Aktywność skryptu jest wyświetlana w kolumnie Status, a data zmiany w kolumnie Zmodyfikowano.


Jak uruchomić analizę połączenia z CoPilot

Aby uruchomić analizę połączeń za pomocą CoPilot:

  1. Otwórz formularz elementu CRM.
  2. Znajdź połączenie na osi czasu.
  3. Kliknij przycisk CoPilot.

Przetwarzanie połączeń obejmuje cztery etapy:

  • Transkrypcja połączenia
  • Tworzenie podsumowania połączenia
  • Uzupełnianie pól w formularzu elementu CRM
  • Ocenianie połączenia pod kątem zgodności ze skryptem

Jeśli nie musisz wypełniać pól w formularzu elementu CRM, kliknij przycisk CoPilot i wybierz opcję Analizuj i oceń rozmowę.

Po przeanalizowaniu połączenia przez CoPilot na osi czasu pojawi się nowa aktywność. Pokazuje ona wynik połączenia, wybrany skrypt, osobę odpowiedzialną i szczegółową analizę połączenia.


Wyświetl analizę połączeń

Na osi czasu w formularzu elementu CRM kliknij przycisk Analiza połączenia.

Nagranie połączenia. Można odsłuchać nagranie rozmowy, aby lepiej zrozumieć rekomendacje CoPilot.

Zgodność ze skryptem. CoPilot oceni, jak dobrze połączenie jest zgodne ze skryptem.

Rekomendacje CoPilot. CoPilot wyjaśni, co w rozmowie jest zgodne ze skryptem i jakie są błędy.

Scenariusz. CoPilot ocenia rozmowę według tego skryptu. Jedno połączenie można ocenić według kilku skryptów. W tym celu w oknie analizy połączeń wybierz inny skrypt i ponownie uruchom ocenę.

14 Wybrano inny skrypt i uruchomiono analizę połączenia

Ocena konsultanta. Średnia ocena rozmów konsultanta według wszystkich skryptów. Strzałka w górę lub w dół wskazuje dynamikę oceny. Jeśli CoPilot ocenił połączenie według różnych skryptów, do oceny trafi tylko ostatni wynik połączenia.

Jeśli CoPilot używa wielu skryptów do oceny połączenia, każda ocena doda nową aktywność do osi czasu. Jeśli wynik połączenia jest częścią oceny konsultanta, wyświetlany jest status Ujęta w ocenie na osi czasu. Jeśli nie, w oknie analizy połączeń zobaczysz status Nieujęta w ocenie.

Ostatnie połączenia mają większy wpływ na ocenę konsultanta niż starsze.


W skrócie

  • W Bitrix24 pojawił się nowy scenariusz CoPilot w CRM — Analiza mowy AI i Skrypty sprzedażowe. CoPilot przeanalizuje rozmowę menedżera z klientem pod kątem zgodności ze skryptem i zasugeruje, co można poprawić.
  • W CRM są gotowe skrypty sprzedażowe dla różnych scenariuszy. Możesz używać ich lub utworzyć własne. Pomoże to sprawdzić pracę menedżerów i podnieść poziom obsługi.
  • Sprawdzanie połączenia z CoPilot można uruchomić w formularzu elementu CRM, klikając przycisk CoPilot.
  • Kiedy CoPilot przeanalizuje rozmowę, na osi czasu pojawi się aktywność. Można w niej zobaczyć ocenę, wybrany skrypt i szczegółową analizę połączenia.
  • Dla każdego menedżera można zobaczyć ogólną ocene połączeń. To jest średnia ocena rozmów według wszystkich skryptów.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Biblioteka ról: jak tworzyć nowe role dla CoPilot Asystent AI CoPilot w Bitrix24 Biblioteka promptów CoPilot w zadaniach Wybierz język odpowiedzi CoPilot w CRM Czat z CoPilot CoPilot w Aktualnościach Zmień dostawcę CoPilot CoPilot w CRM Jak napisać szczegółowe polecenie do CoPilot