Główne aktualizacje:
- Bitrix24 Collaby: teraz wszystkie komunikacje biznesowe z zewnętrznymi zespołami i klientami znajdują się w jednym miejscu, a potrzebne narzędzia zawsze pod ręką: czat, wideorozmowy, pliki, zadania i wspólny kalendarz.
- Analiza mowy AI i Skrypty sprzedażowe w CRM: używaj gotowych skryptów lub twórz własne. CoPilot przeanalizuje rozmowę menedżera z klientem pod kątem zgodności ze skryptem i zasugeruje, co można poprawić.
- CoPilot w katalogu produktów: teraz można utworzyć opis sprzedażowy dla produktu w kilka kliknięć. Klienci zobaczą kluczowe cechy produktu w sklepie i będą mogli szybciej podjąć decyzję o zakupie.
- Biblioteka ról CoPilot: teraz możesz tworzyć własne role CoPilot i dzielić się nimi ze współpracownikami.
- Bitrix24 Komunikator: używaj jednej aplikacji do kontaktu ze współpracownikami i rozwiązywania kwestii roboczych. W aplikacji znajdują się wszystkie narzędzia do szybkiej i wygodnej komunikacji: czaty, kanały i wideorozmowy.
- Struktura firmy: pomaga zorganizować wspólną pracę. Pokazuje hierarchię w firmie: kierowników, zastępców i podwładnych. Skonfiguruj uprawnienia dostępu i wybierz, kto może przeglądać i edytować strukturę firmy.
- Przepływy: dodano nowy sposób dodawania zadań. Teraz pracownicy będą mogli samodzielnie wybierać, jakie zadanie chcą wykonać.
- Kreator BI: teraz możesz tworzyć własne zestawy danych z plików CSV.
Bitrix24 Collaby
Collab to miejsce do współpracy z zewnętrznymi zespołami i klientami. Nie musisz przełączać się między różnymi aplikacjami, ponieważ wszystkie niezbędne narzędzia do pracy znajdują się w jednym miejscu:
- zapraszaj zewnętrznych kontrahentów, klientów i pracowników,
- omawiaj kwestie robocze na czacie collabu,
- udostępniaj pliki,
- dodawaj zadania,
- twórz wspólne wydarzenia.
Jak utworzyć collab
Jak skonfigurować collab
Jak skonfigurować uprawnienia dostępu do collabu
Jak zaprosić pracownika lub gościa do collabu
Jak gość może dołączyć do collabu
Jak pracować na czacie collabu
Jak pracować w kalendarzu collabu
Jak podpisać dokument elektroniczny w collabie
Jak pracować z zadaniami w collabie
Jak pracować z plikami w collabie
Analiza mowy AI i Skrypty sprzedażowe
W Bitrix24 pojawił się nowy scenariusz CoPilot w CRM — Analiza mowy AI i Skrypty sprzedażowe. CoPilot przeanalizuje rozmowę menedżera z klientem pod kątem zgodności ze skryptem i zasugeruje, co można poprawić.
W CRM są gotowe skrypty sprzedażowe dla różnych scenariuszy: dla nowych klientów, obsługi reklamacji, prezentacji nowych produktów i tak dalej. Możesz używać gotowych skryptów lub utworzyć własne. Pomoże to sprawdzić pracę menedżerów i podnieść poziom obsługi.
Analiza mowy AI i Skrypty sprzedażowe
CoPilot w katalogu produktów
Asystent AI CoPilot pojawił się w formularzu produktu. Pomoże utworzyć opis i wyróżnić zalety produktów. Klienci w sklepie internetowym zobaczą główne cechy produktów i będą mogli szybciej podjąć decyzję o zakupie.
CoPilot w formularzu produktu
Biblioteka ról CoPilot
CoPilot może występować w roli eksperta w określonej dziedzinie. W Bitrix24 jest ponad 30 ról: kierownik działu sprzedaży, prawnik, specjalista ds. marketingu, poeta i inne.
W Bitrix24 pojawiła się również biblioteka ról. Teraz możesz tworzyć własne role dla CoPilot i dzielić się nimi ze współpracownikami. Twórz role dla różnych dziedzin działalności: architekt, projektant, doradca zawodowy, redaktor i tak dalej.
Biblioteka ról: jak tworzyć nowe role dla CoPilot
Komunikator Bitrix24
Komunikator Bitrix24 to aplikacja do komunikacji wewnątrz firmy. W aplikacji dostępne są czaty, wideorozmowy, kanały, CoPilot i inne narzędzia Bitrix24. Używaj jednej aplikacji do kontaktu ze współpracownikami i rozwiązywania kwestii zawodowych. W Komunikatorze Bitrix24 mogą pracować firmy z dowolną liczbą pracowników.
Komunikator Bitrix24
Kanały Bitrix24: jak utworzyć i skonfigurować
Struktura firmy
Struktura firmy Bitrix24 wizualnie przedstawia hierarchię biur i działów firmy. W każdym dziale wyróżnione są główne role: kierownik, zastępca i podwładni. Możesz zobaczyć, jakie funkcje pełni dział i kto w nim pracuje.
Struktura firmy: nowy interfejs i możliwości
Uprawnienia dostępu do struktury firmy
Jak utworzyć i edytować dział w strukturze firmy
Przepływy
Przepływy mają nowy sposób przydzielania zadań: Samoprzypisywanie zadań. Teraz pracownicy mogą samodzielnie wybierać, jakie zadanie chcą wykonać.
Jak utworzyć przepływ
Kreator BI
Centrum Analityczne to nowa sekcja Kreatora BI do pracy z danymi pochodzącymi z zewnętrznych źródeł. Teraz możesz importować dane z plików CSV oraz podłączać konta reklamowe. Na podstawie tych danych można tworzyć zestawy danych i wizualizować informacje w formie wykresów i raportów.
Centrum Analityczne w Kreatorze BI
Teraz w Kreatorze BI można tworzyć własne zestawy danych z plików CSV. Na podstawie zestawu danych można tworzyć raporty. a przykład, masz plik CSV z danymi dotyczącymi sprzedaży za dany rok. Zawiera on daty, produkty, ich ilość oraz sumę sprzedaży. Możesz zaimportować ten plik do Kreatora i na jego podstawie utworzyć wykresy. Dzięki temu zobaczysz, które produkty sprzedawały się najczęściej i będziesz mógł śledzić dynamikę sprzedaży w poszczególnych miesiącach.
Kreator BI: jak utworzyć zestaw danych z pliku CSV
Jak skonfigurować formaty i typy danych do importowania pliku CSV
Teraz możesz podłączyć Facebook i Google Ads do Kreatora BI. To pozwala analizować informacje z konta i oceniać swoje inwestycje reklamowe.
Kreator BI: jak wykorzystać dane z kont reklamowych