Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Kreator BI: Zestawy danych

Zestaw danych przechowuje informacje o dealach, leadach, połączeniach i innych elementach Bitrix24. Użyj danych z Bitrix24 do tworzenia raportów, importuj je z plików CSV i łącz źródła reklamowe. Możesz budować wykresy i analizować metryki biznesowe. Na przykład, dowiedz się, ile deali zostało zakończonych w danym miesiącu i którzy menedżerowie osiągnęli najlepsze wyniki.

W tym artykule znajdziesz zestawy danych dostępne w Bitrix24 i dowiesz się, jak pracować z danymi z zewnętrznych źródeł.

Zestawy danych z Bitrix24:

Zestawy danych z zewnętrznych źródeł:


Zestawy danych z Bitrix24:

Zadania i projekty. Istnieje siedem zestawów danych dla zadań i projektów:

  • Zadania (task)
  • Pola niestandardowe (task_uf)
  • Czas wykonania (task_elapsed_time)
  • Etapy zadań (task_stages)
  • Efektywność zadań (task_efficiency)
  • Przepływy zadań (flow)
  • Projekty (socialnetwork_group)

Zestawy danych zawierają informacje o zadaniach, projektach i powiązanych metrykach. Pomagają śledzić status projektu i analizować realizację zadań.

Zestawy danych Kreatora BI: zadania i projekty


Leady. Istnieją cztery zestawy danych dla leadów:

  • Leady (crm_lead)
  • Pola niestandardowe (crm_lead_uf)
  • Historia statusów (crm_lead_status_history)
  • Produkty w leadach (crm_lead_product_row)

Zestawy zawierają dane o leadach i powiązanych elementach. Pomagają analizować lead od momentu jego utworzenia do etapu końcowego.

Zestawy danych Kreatora BI: leady


Deale. Istnieją cztery zestawy danych dla deali:

  • Deale (crm_deal)
  • Pola niestandardowe (crm_deal_uf)
  • Historia statusów (crm_deal_stage_history)
  • Produkty w dealach (crm_deal_product_row)

Zestawy danych zawierają dane o dealach i powiązanych elementach. Pomagają analizować deal od etapu początkowego do końcowego oraz śledzić dynamikę wydajności pracowników.

Zestawy danych Kreatora BI: deale

Produkty z katalogu. Istnieją trzy zestawy danych dla produktów:

  • Produkty (crm_product)
  • Właściwości produktów (crm_product_property)
  • Wartości wariantów produktów (crm_product_property_value)

Zestawy danych zawierają dane o produktach z katalogu i ich właściwościach. Pomagają analizować asortyment i śledzić zmiany cen. Na przykład, zobacz, które produkty są dostępne w katalogu i jakie mają właściwości.

Zestawy danych Kreatora BI: produkty


Procesy inteligentne. Istnieją cztery zestawy danych dla procesów inteligentnych:

  • Procesy inteligentne (crm_dynamic_items_"type identifier")
  • Produkty w procesach inteligentnych (crm_dynamic_items_prod_"type identifier")
  • Procesy inteligentne zautomatyzowanych rozwiązań (crm_automated_solution_"automated solution identifier")
  • Lista procesów inteligentnych (crm_smart_proc)

Zestawy danych zawierają informacje o procesach inteligentnych, ich elementach, produktach i zautomatyzowanych rozwiązaniach. Możesz dowiedzieć się, ile elementów zostało utworzonych w ciągu miesiąca, którzy pracownicy z nimi pracowali i jakie produkty są uwzględnione w procesach.

Każdy proces inteligentny to oddzielny zestaw danych z własnymi polami i kolumnami. Aby użyć go w raporcie, musisz znać jego typ identyfikatora.

Zestawy danych Kreatora BI: procesy inteligentne
Jak dodać wiele inteligentnych procesów do raportu Power BI


Workflow. Istnieją dwa zestawy danych dla workflow:

  • Zadania workflow (bizproc_task)
  • Workflow (bizproc_workflow_state)

Zestawy danych zawierają informacje o uruchomionych workflow i ich zadaniach. Pomagają śledzić postęp workflow, analizować czas realizacji zadań i monitorować ich statusy.

Zestawy danych Kreatora BI: workflow


Firmy i Kontakty. Istnieją cztery zestawy danych do pracy z firmami i kontaktami:

  • Firma (crm_company)
  • Firma: pola niestandardowe (crm_company_uf)
  • Kontakt (crm_contact)
  • Kontakt: pola niestandardowe (crm_contact_uf)

Zestawy danych zawierają informacje o firmach, kontaktach i powiązanych elementach. Pomagają analizować bazę klientów i uwzględniać dodatkowe parametry.

Zestawy danych Kreatora BI: firmy i kontakty


e-Podpis i e-Podpis w HR. Istnieją dwa zestawy danych dla pracy z dokumentami elektronicznymi:

  • e-Podpis (crm_dynamic_items_36)
  • e-Podpis w HR (crm_dynamic_items_39)

Zestawy danych zawierają informacje o dokumentach HR i dokumentach do podpisania z klientami. Pomagają śledzić statusy podpisywania, kontrolować terminy i analizować przepływ dokumentów przez etapy.
Zestawy danych Kreatora BI: e-Podpis i e-Podpis w HR


Aktywności, etapy i powiązania między elementami CRM.

Istnieją trzy zestawy danych dla elementów CRM:

  • Aktywność (crm_activity)
  • Etapy CRM (crm_stages)
  • Powiązania elementów CRM (crm_entity_relation)

Zestawy danych zawierają informacje o aktywnościach, etapach i powiązaniach między elementami CRM. Możesz dowiedzieć się, które aktywności są powiązane z dealami, kontaktami i firmami oraz przeanalizować ruch deali przez etapy.

Zestawy danych Kreatora BI: aktywności, etapy CRM i powiązania elementów CRM


Faktury i oferty. Istnieją trzy zestawy danych dla faktur i ofert:

  • Faktury (crm_dynamic_items_31)
  • Oferty (crm_quote)
  • Oferta: produkty (crm_quote_product_row)

Zestawy danych zawierają informacje o fakturach, ofertach i powiązanych produktach. Pomagają śledzić statusy faktur i ofert, kontrolować zmiany cen i monitorować ilość produktów.

Zestawy danych Kreatora BI: Faktury i oferty


Pracownicy, struktura firmy i połączenia. Istnieją trzy zestawy danych dla pracowników, działów i połączeń:

  • Pracownicy (user)
  • Struktura firmy (org_structure)
  • Połączenia (telephony_call)

Zestawy danych zawierają informacje o pracownikach, działach i połączeniach. Pomagają analizować liczbę użytkowników, śledzić zmiany struktury i przeglądać historię połączeń.

Zestawy danych Kreatora BI: pracownicy, struktura firmy i połączenia


Zestawy danych z zewnętrznych źródeł

Możesz importować dane z plików CSV i łączyć konta reklamowe. Na podstawie tych danych twórz zestawy danych oraz wizualizuj informacje w postaci wykresów i raportów.

Importuj dane z plików CSV. Jeśli dane są przechowywane w plikach CSV, możesz je przesłać do Kreatora BI.

Utwórz zestaw danych z pliku CSV w Kreatorze BI
Skonfiguruj formaty i typy danych do importu plików CSV

Połącz źródła reklamowe. Informacje z kont reklamowych będą automatycznie zbierane do zestawów danych: źródła reklamowe i wydatki.

Kreator BI: Pobierz i użyj danych z kont reklamowych


W skrócie:

  • W Kreatorze BI możesz pracować z danymi z Bitrix24 i zewnętrznych źródeł. Użyj danych z Bitrix24 do tworzenia raportów, importuj je z plików CSV i łącz źródła reklamowe.

  • Możesz importować dane z plików CSV i łączyć konta reklamowe. Na podstawie tych danych twórz zestawy danych oraz wizualizuj informacje w postaci wykresów i raportów.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Często zadawane pytania dotyczące zadań Bitrix24 Zadania w CRM Usuń Bitrix24 Jak pracować z wyrażeniami regularnymi w inteligentnych procesach Reguły automatyzacji: Dokumentacja Jak dodać odbiorcę do wiadomości e-mail w CRM Dodaj nowy kalendarz Jak dodać odbiorcę do wiadomości e-mail w Poczcie Bitrix24 Martha AI: wirtualny asystent na czacie Wsparcia Bitrix24 Często zadawane pytania dotyczące poczty Bitrix24