Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zestawy danych Kreatora BI: oceny połączeń AI

Zestawy danych zawierają informacje o ocenach rozmów pracowników uzyskanych od CoPilot, a także dane o dealach, połączeniach i innych elementach z Bitrix24. Dla każdego elementu przewidziano kilka zestawów danych, do których automatycznie przekazywane są informacje z pól standardowych i niestandardowych. Zestawy umożliwiają tworzenie wykresów i analizę wskaźników biznesowych.

W artykule omówimy:


Wybierz zestaw danych

Aby przeanalizować informacje w raporcie, wybierz zestaw danych i utwórz wykres.

crm_ai_quality_assessment: oceny rozmów według skryptów sprzedażowych. Zestaw zawiera dane o ocenach rozmów menedżerów według skryptów sprzedażowych. Obejmuje identyfikatory połączeń, oceny jakości i informacje o pracownikach. Możesz analizować stopień przestrzegania skryptów przez menedżerów i śledzić dynamikę jakości rozmów.
Analiza mowy AI i Skrypty sprzedażowe

crm_ai_quality_assessment

Pole Opis Typ danych
ID Identyfikator oceny jakości Liczba
CREATED_AT Data utworzenia oceny Data
ACTIVITY_ID Identyfikator aktywności połączenia Liczba
ASSESSMENT Ocena Liczba
USE_IN_RATING Ocena uczestniczy w ogólnym rankingu: Y — tak (ocena jest uwzględniana w rankingu), N — nie (ocena nie jest uwzględniana w rankingu) Tekst
RATED_USER_ID Identyfikator pracownika, którego rozmowę ocenił CoPilot Liczba

Utwórz wykres

Informacje z zestawu danych można wykorzystać do analizy jakości rozmów menedżerów. Wykresy pomogą śledzić stopień przestrzegania skryptów sprzedażowych przez pracowników oraz wykrywać odchylenia.

  • 1-2. Otwórz Kreator BI > Charts > + Wykres.
  • 3-4. Wybierz zestaw danych i format, w którym chcesz widzieć informacje: karta, tabela, wykres liniowy lub inna opcja. Jeśli na liście brakuje potrzebnego zestawu, kliknij Dodaj zestaw danych i stwórz zestaw danych.
    Jak stworzyć zestaw danych
  • 5. Kliknij Stwórz nowy wykres.

Połącz zestawy danych

Połącz dane dotyczące deali i ocen połączeń, aby zobaczyć, jak CoPilot ocenił rozmowy menedżerów według skryptów.

  1. Otwórz Kreator BI i przejdź do sekcji SQL > SQL Lab.
  2. Wybierz schemat bitrix24
  3. Wpisz zapytanie SQL i kliknij Run. Nowy zestaw zawiera informacje z pól, które określiłeś w zapytaniu SQL. Można go zapisać jako zestaw danych, aby utworzyć wykres do raportu.
    Jak utworzyć i dodać do raportu wykres na podstawie wirtualnego zestawu danych

Jeśli łączysz zestawy danych po raz pierwszy, zobacz przykład zapytania.

Przykład zapytania SQL

Napisaliśmy zapytanie SQL, aby wyciągnąć dane z dwóch tabel: oceny połączeń (crm_ai_quality_assessment) i deala (crm_deal). Zapytanie pokaże menedżera odpowiedzialnego za deal, nazwę deala i ocenę połączenia powiązanego z tym dealem.

Możesz skopiować zapytanie i zobaczyć, jak CoPilot ocenił połączenia menedżerów według dealów.

 SELECT
crm_deal.ASSIGNED_BY_NAME AS "Imię menedżera",
crm_deal.TITLE AS "Nazwa deala",
crm_ai_quality_assessment.ASSESSMENT AS "Ocena połączenia"
FROM
crm_ai_quality_assessment
JOIN crm_activity_relation
ON crm_ai_quality_assessment.ACTIVITY_ID = crm_activity_relation.ACTIVITY_ID
JOIN crm_deal
ON crm_activity_relation.OWNER_ID = crm_deal.ID
WHERE
crm_activity_relation.OWNER_TYPE_ID = 2

SELECT: określa, jakie informacje należy wyciągnąć z zestawu danych. Na przykład zapytanie SELECT crm_deal.ASSIGNED_BY_NAME AS "Imię menedżera":

  • dodaje imię menedżera ASSIGNED_BY_NAME z zestawu crm_deal,
  • przypisuje mu nazwę Imię menedżera,
  • wyświetla wynik w osobnej kolumnie w tabeli.

FROM: wskazuje główny zestaw, z którego wyciągane są dane. Wyciągamy z crm_ai_quality_assessment: to tabela z informacjami o ocenach połączeń.

JOIN: łączy tabelę crm_ai_quality_assessment z crm_activity_relation. Zapytanie wiąże połączenia z informacjami o aktywnościach w CRM. Drugi JOIN łączy tabelę crm_activity_relation z crm_deal, wiążąc połączenia z dealami.

WHERE: filtruje wyniki i pokazuje tylko połączenia, które są powiązane z dealami.


W skrócie

  • Zestawy danych zawierają informacje o ocenach rozmów pracowników uzyskanych od CoPilot, a także dane o dealach, połączeniach i innych elementach z Bitrix24.
  • Dla każdego elementu przewidziano kilka zestawów danych, do których automatycznie przekazywane są informacje z pól standardowych i niestandardowych.
  • crm_ai_quality_assessment: to zestaw danych z ocenami rozmów menedżerów według skryptów sprzedażowych. Obejmuje identyfikatory połączeń, oceny jakości i informacje o pracownikach.
  • Dzięki zestawowi można analizować stopień przestrzegania skryptów przez menedżerów i śledzić dynamikę jakości rozmów.
  • Zestawy danych można łączyć, na przykład z dealami, aby ocenić wpływ jakości połączeń na sprzedaż. W tym celu można napisać zapytanie SQL, zapisać jego wynik jako zestaw danych i stworzyć wykres.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Automatyzacja sprzedaży w CRM Wyzwalacze w CRM: dokumentacja Kosz w CRM Limity w BI Connector Bitrix24 Jak współedytować dokumenty w Bitrix24.Docs