CoPilot może obsługiwać maksymalnie 600 zapytań na godzinę od wszystkich użytkowników Bitrix24. Ograniczenie to zapewnia stabilne działanie Bitrix24 i dotyczy wszystkich planów, zarówno w wersji chmurowej, jak i On-Premise.
Po wysłaniu zapytania CoPilot sprawdza liczbę zgłoszeń wykonanych w ciągu ostatniej godziny. Jeśli w tym czasie złożono już 600 zapytań, nowe zapytania nie będą dostępne.
Każde zapytanie tymczasowo zajmuje jeden slot, który zostanie automatycznie zwolniony po godzinie, umożliwiając wysyłanie kolejnego zapytania.
Rozważmy przykład:
- O 10:00 wysłano pierwsze zapytanie.
- Do 10:59 użytkownicy złożyli 600 zapytań — limit został wyczerpany.
- O 11:00 został zwolniony jeden slot, umożliwiając wysłanie nowego zapytania, ponieważ upłynęła godzina.
- Kolejne sloty będą zwalniać się stopniowo — co godzinę od momentu złożenia każdego zapytania: jeśli drugie zapytanie wysłano o 10:02, slot zostanie zwolniony o 11:02 itd.
Zaplanuj wykorzystanie limitu zapytań w CoPilot, aby zapewnić płynne działanie asystenta AI.