Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Często zadawane pytania dotyczące czatów w Bitrix24

Czaty w Bitrix24 to wygodne narzędzie do komunikacji, omawiania kwestii roboczych i współpracy. Możesz tworzyć grupowe czaty, kanały, wymieniać się plikami i śledzić status wiadomości. W artykule zebrano odpowiedzi na często zadawane pytania o czatach w Bitrix24.

Ten artykuł pomoże się dowiedzieć:


Czy administrator może przeglądać i usuwać wiadomości na czatach

Administrator Bitrix24 może przeglądać tylko te czaty, w których uczestniczy, i usuwać tylko swoje wiadomości.


Jak dołączyć do prywatnego czatu, jeśli właściciel z niego wyszedł

Zasady dołączania do prywatnego czatu zależą od ustawień uprawnień dostępu:

  • Jeśli wszyscy uczestnicy mogą zapraszać nowych użytkowników — poproś dowolnego z nich o dodanie do czatu.
  • Jeśli zapraszać może tylko właściciel, który wyszedł z czatu — uprawnienia są automatycznie przenoszone na kolejnego aktywnego uczestnika. Nowy właściciel jest oznaczony specjalną ikoną — poproś go o dodanie do czatu.
  • Jeśli zapraszać mogą właściciel i administrator czatu — dowiedz się, kto z uczestników ma takie uprawnienia i poproś go o dodanie.
Czaty w Bitrix24: jak utworzyć i skonfigurować
Jeśli właściciel czatu został zwolniony, przekazanie jego uprawnień innemu pracownikowi jest możliwe tylko poprzez kontakt ze Wsparciem Bitrix24.
Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24

Jak usunąć historię wiadomości w ogólnym czacie

Nie można usunąć wszystkich wiadomości jednocześnie. Każdy użytkownik może usuwać tylko swoje wiadomości, jedną po drugiej.
Ogólny czat firmowy


Czy można wyłączyć ogólny czat

Ogólnego czatu nie można wyłączyć całkowicie, ale w ustawieniach Bitrix24 można zabronić pracownikom wysyłania do niego wiadomości.
Ustawienia ogólnego czatu dla administratorów Bitrix24


Jak usunąć czat

Możliwość usunięcia czatu zależy od jego typu:

  • Ogólny czat: usunięcie jest niedostępne.
  • Czat „jeden na jeden”: usunięcie jest niedostępne.
  • Czat grupowy: może usunąć jego twórca.

Aby usunąć czat grupowy:

1. Przejdź do odpowiedniego czatu.
2. Otwórz pasek boczny.
3. Kliknij Trzy kropki (...).
4. Wybierz Usuń.


Jakie powiadomienia są wyświetlane w sekcji Komunikator

W głównym menu w sekcji Komunikator wyświetlane są powiadomienia tylko z osobistych i grupowych czatów, w których powiadomienia nie są wyłączone.
Powiadomienia w Bitrix24: jak nie przegapić ważnych zmian


Dlaczego obraz na czacie nie pojawia się lub długo się ładuje

Jeśli do czatu zostanie przesłany obraz o rozmiarze większym niż 7000x7000 pikseli, nie zostanie on wyświetlony jako podgląd. Aby zobaczyć obraz, kliknij go, a zostanie otwarta pełna wersja. To ograniczenie zapewnia stabilną pracę czatów Bitrix24.


Jak oznaczane są statusy wiadomości

Na czacie Bitrix24 są różne symbole obok wysłanych wiadomości:

  • Jeden szary znacznik: wiadomość jest dostarczona do odbiorcy.
  • Dwa niebieskie znaczniki: odbiorca otworzył i przeczytał wiadomość.
  • Ikona zegara: wiadomość jest ładowana, ale nie została jeszcze wysłana.
  • Wykrzyknik: błąd wysyłania, na przykład problemy z internetem.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Wysyłaj wiadomości do siebie Jak utworzyć zadanie lub wydarzenie na podstawie wiadomości czatu Czaty w Bitrix24: jak utworzyć i skonfigurować Rodzaje czatów w Bitrix24 Czaty w Bitrix24: interfejs i możliwości Kopiuj obrazy ze schowka Nowy czat i AI CoPilot Bitrix24 Ogólny czat firmowy Czat grupy roboczej/projektu Jak utworzyć czat dotyczący zaległego zadania