W Bitrix24 możesz skonfigurować automatyczne uruchamianie workflow przy tworzeniu lub edycji elementu. Dzięki temu unikniesz błędów, takich jak zapomnienie o uruchomieniu procesu lub pomyłka przy wyborze elementu. Włącz automatyczne uruchamianie workflow w CRM, Aktualnościach lub na Dysku Bitrix24.
Jak skonfigurować parametry szablonu workflow w CRM
Jak skonfigurować parametry szablonu workflow w Aktualnościach
Workflow na Dysku Bitrix24
Plany taryfowe
Kroki konfiguracji automatycznego uruchamiania
1. Przejdź do sekcji Automatyzacja > Workflow.
2. Wybierz narzędzie, w którym chcesz skonfigurować automatyczne uruchamianie, na przykład CRM.
3. Otwórz listę szablonów workflow i wybierz potrzebny.
4. Kliknij Parametry szablonu.
5. W sekcji Główne określ warunki automatycznego uruchamiania:
- Po dodaniu: workflow zostanie uruchomiony automatycznie po dodaniu nowego elementu.
- Po dodaniu: workflow zostanie uruchomiony automatycznie po wprowadzeniu zmian w elemencie.
Funkcje automatycznego uruchamiania workflow w CRM
Procesy workflow będą uruchomiane automatycznie, jeśli element CRM został utworzony:
- Ręcznie przez użytkownika,
- Na podstawie przychodzącego e-maila: jeśli w ustawieniach poczty włączono integrację z CRM,
- Na podstawie przychodzącego połączenia: jeśli w Bitrix24 podłączono Telefonię,
- Za pomocą formularza CRM na stronie,
- Przez REST API lub aplikację z Marketplace.
Jak skonfigurować pocztę w Bitrix24
Integracja Telefonii z CRM
Przegląd formularzy danych kontaktowych CRM
Procesy workflow nie będą uruchomiane automatycznie, jeśli element CRM został utworzony:
- Przez import z pliku CSV lub XLS,
- Za pomocą innego workflow.
Import elementów CRM
W skrócie
- W Bitrix24 możesz skonfigurować automatyczne uruchamianie workflow przy tworzeniu lub edycji elementu.
- Włącz automatyczne uruchamianie workflow w CRM, Aktualnościach lub na Dysku Bitrix24.
- Skonfiguruj automatyczne uruchamiani w parametrach szablonu workflow w sekcji Główne.
- Procesy workflow nie będą uruchomiane automatycznie, jeśli element CRM został utworzony przez import z pliku CSV/XLS lub przez inny workflow.