Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Automatyczne uruchamianie workflow

W Bitrix24 możesz skonfigurować automatyczne uruchamianie workflow przy tworzeniu lub edycji elementu. Dzięki temu unikniesz błędów, takich jak zapomnienie o uruchomieniu procesu lub pomyłka przy wyborze elementu. Włącz automatyczne uruchamianie workflow w CRM, Aktualnościach lub na Dysku Bitrix24.
Jak skonfigurować parametry szablonu workflow w CRM
Jak skonfigurować parametry szablonu workflow w Aktualnościach
Workflow na Dysku Bitrix24

Workflow w Bitrix24 są dostępne nie we wszystkich planach taryfowych.
Plany taryfowe

Kroki konfiguracji automatycznego uruchamiania

1. Przejdź do sekcji Automatyzacja > Workflow.
2. Wybierz narzędzie, w którym chcesz skonfigurować automatyczne uruchamianie, na przykład CRM.
3. Otwórz listę szablonów workflow i wybierz potrzebny.
4. Kliknij Parametry szablonu.
5. W sekcji Główne określ warunki automatycznego uruchamiania:

  • Po dodaniu: workflow zostanie uruchomiony automatycznie po dodaniu nowego elementu.
  • Po dodaniu: workflow zostanie uruchomiony automatycznie po wprowadzeniu zmian w elemencie.

Funkcje automatycznego uruchamiania workflow w CRM

Procesy workflow będą uruchomiane automatycznie, jeśli element CRM został utworzony:

Procesy workflow nie będą uruchomiane automatycznie, jeśli element CRM został utworzony:

W skrócie

  • W Bitrix24 możesz skonfigurować automatyczne uruchamianie workflow przy tworzeniu lub edycji elementu.
  • Włącz automatyczne uruchamianie workflow w CRM, Aktualnościach lub na Dysku Bitrix24.
  • Skonfiguruj automatyczne uruchamiani w parametrach szablonu workflow w sekcji Główne.
  • Procesy workflow nie będą uruchomiane automatycznie, jeśli element CRM został utworzony przez import z pliku CSV/XLS lub przez inny workflow.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Oczekiwanie na równoległe działanie Zatwierdzenie workflow w zespołach wielofunkcyjnych Eksport i import szablonów workflow