Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Kreator raportów w CRM

Za pomocą kreatora raportów w CRM menedżerowie mogą ocenić, jak firma się rozwija, jakie zyski przynieśli menedżerowie i jaki produkt najlepiej się sprzedaje.

Raporty w Zadaniach i CRM różnią się od siebie. Czytaj więcej: Przegląd raportów zadań.

Jak dodać raport?

Przejdź do CRM> Analityka> Kreator raportów.

Możesz utworzyć raport z listy raportów standardowych. Aby to zrobić, wybierz potrzebny szablon. Najedź kursorem na szablon, aby wyświetlić bardziej szczegółowe informacje o treści raportu.

Aby utworzyć nowy raport, kliknij przycisk Dodaj raport w prawym górnym rogu.

Wybierz zestaw pól w raporcie. Obecnie raport można budować dla deali, produktów, leadów, faktur i działań.

W formularzu wpisz nazwę raportu, opis, okres raportowania i dodaj potrzebne kolumny.

Możesz także dodać filtry, aby ograniczyć wyniki wyszukiwania. Na przykład w raporcie podaliśmy dodatkowy parametr: otrzymana kwota jest większa od 100. W ten sposób możesz zobaczyć wszystkie deale, które przekraczają określoną kwotę.

Aby zbudować wykres w raporcie, zaznacz opcję Pokaż wykres.

Wykres w raporcie zostanie wyświetlony w zależności od wybranego typu: liniowy, kolumnowy lub kołowy.

Jak dodać niestandardowe pola do raportu

W raportach możesz używać niestandardowych pól CRM. Będą dostępne podczas konfigurowania kolumn raportu.

Czytaj więcej: Pola niestandardowe w elementach CRM.

Jak udostępnić raport współpracownikom

Jeśli chcesz udostępnić raport współpracownikom, kliknij przycisk Dodaj więcej w sekcji Udostępnianie i wybierz potrzebnych pracowników. Nie udostępniasz danych, a jedynie wyświetlasz szablon raportu.

Aby udostępnić dane z raportu, możesz również je wyeksportować do programu Excel i wysłać współpracownikom.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo