- Możliwość dodawania długiego adresu serwera. Przy łączeniu telefonu SIP na stronie preferencji telefonii użytkownika należy dodać 38-znakowy adres serwera. W przypadku gdy telefon SIP nie umożliwia dodawania min. 38-znakowego adresu serwera, danego telefonu nie można podłączyć.
- Podczas łączenia zaleca się używanie telefonu SIP z ustawieniami domyślnymi. Niektóre telefony SIP mogą nie działać po zmianie ustawień domyślnych.
- Zaleca się posiadanie wszystkich aktualizacji zainstalowanych na telefonach SIP. Niektóre telefony SIP mogą nie działać z powodu braku zainstalowanych aktualizacji.
- Dany telefon SIP powinien obsługiwać protokół TCP lub UDP, ponieważ serwer ip.b24-xxx-xxxxxxxxxx.bitrixphone.com obsługuje wyłącznie te protokoły. W przypadku gdy telefon SIP obsługuje oba protokoły, preferowany jest UDP.
- Upewnij się, że w telefonie SIP jest wyłączony serwer STUN, ponieważ może on powodować problemy z ruchem przechodzącym przez NAT (co skutkuje przerwaniem rozmowy/połączenia przy wywoływaniu).
- Upewnij się, opcja SIP - ALG w ustawieniach routera internetowego w biurze jest wyłączona. W przypadku gdy opcja ta jest aktywna może wystąpić przerwanie rozmowy/połączenia).
Przy korzystaniu z telefonów SIP warto pamiętać, że połączenia nie można przekierować do więcej niż 10 telefonów jednocześnie.