Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Problemy z połączeniami telefonów SIP

W przypadku gdy połączenie telefoniczne SIP nie powiodło się, sprawdź następujące:
  • Możliwość dodawania długiego adresu serwera. Przy łączeniu telefonu SIP na stronie preferencji telefonii użytkownika należy dodać 38-znakowy adres serwera. W przypadku gdy telefon SIP nie umożliwia dodawania min. 38-znakowego adresu serwera, danego telefonu nie można podłączyć.
  • Podczas łączenia zaleca się używanie telefonu SIP z ustawieniami domyślnymi. Niektóre telefony SIP mogą nie działać po zmianie ustawień domyślnych.
  • Zaleca się posiadanie wszystkich aktualizacji zainstalowanych na telefonach SIP. Niektóre telefony SIP mogą nie działać z powodu braku zainstalowanych aktualizacji. 
  • Dany telefon SIP powinien obsługiwać protokół TCP lub UDP, ponieważ serwer ip.b24-xxx-xxxxxxxxxx.bitrixphone.com obsługuje wyłącznie te protokoły. W przypadku gdy telefon SIP obsługuje oba protokoły, preferowany jest UDP. 
  • Upewnij się, że w telefonie SIP jest wyłączony serwer STUN, ponieważ może on powodować problemy z ruchem przechodzącym przez NAT (co skutkuje przerwaniem rozmowy/połączenia przy wywoływaniu). 
  • Upewnij się, opcja SIP - ALG w ustawieniach routera internetowego w biurze jest wyłączona. W przypadku gdy opcja ta jest aktywna może wystąpić przerwanie rozmowy/połączenia). 
Przy korzystaniu z telefonów SIP warto pamiętać, że połączenia nie można przekierować do więcej niż 10 telefonów jednocześnie.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Skonfiguruj aplikację softphone Zoiper Ustawienia telefonów SIP Z których telefonów SIP mogę korzystać w Bitrix24? Podłącz urządzenie telefoniczne Przekieruj połączenie wychodzące z telefonu SIP do przeglądarki