Nowi klienci odwiedzający Twoją stronę internetową mogą być teraz automatycznie zapisywani do Twojego systemu CRM Bitrix24 za pośrednictwem naszego widżetu na stronę. Teraz nasz czat online na Twoją stronę internetową oferuje automatycznie wyskakujące okienko z nazwą, adresem e-mail i telefonem.
Opcja ta jest zautomatyzowana i nie wymaga żadnych akcji użytkownika.
Pierwsze, co widzi klient odwiedzający Twoją stronę internetową, to taki widżet:
Pamiętaj, że wiadomość powitalną możesz dostosować w ustawieniach widżetu.
Gdy klient kliknie ikonę widżetu, rozwijają się 3 opcje: czat online, formularz oddzwaniania i formularz internetowy CRM. Wszystko to możesz skonfigurować w sekcji CRM > Widżet na stronę internetową.
Formularz czatu online najpierw wyświetla domyślną wiadomość powitalną.
Poniżej klienci znajdą formularz, przy pomocy którego mogą przesłać prośbę.
Po wysłaniu wiadomości pojawi się formularz do zapisywania leadów (klientów), proszący użytkownika o przedstawienie się:
Gdy gość strony internetowej zacznie wprowadzać nazwę pojawią się 2 dodatkowe pola: telefon i adres e-mail:
Formularz do zapisywania leadów działa zarówno w przypadku widżetów osadzonych na Twojej stronie internetowej, jak i na publicznych stronach z widżetami:
Formularze wypełnione przez klientów automatycznie pojawiają się na Otwartych kanałach CRM Bitrix24.
Preferencje językowe
W sekcji Ustawienia Otwartych kanałów możesz wybrać język stosowany w wiadomościach e-mail wysyłanych do klientów odnośnie wybranego dziennika komunikatów lub powiadomień o nowych wiadomościach.