Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Formularz do zapisywania leadów na stronę internetową

Nowi klienci odwiedzający Twoją stronę internetową mogą być teraz automatycznie zapisywani do Twojego systemu CRM Bitrix24 za pośrednictwem naszego widżetu na stronę. Teraz nasz czat online na Twoją stronę internetową oferuje automatycznie wyskakujące okienko z nazwą, adresem e-mail i telefonem.  

Opcja ta jest zautomatyzowana i nie wymaga żadnych akcji użytkownika. 

Pierwsze, co widzi klient odwiedzający Twoją stronę internetową, to taki widżet:

Pamiętaj, że wiadomość powitalną możesz dostosować w ustawieniach widżetu.

Gdy klient kliknie ikonę widżetu, rozwijają się 3 opcje: czat online, formularz oddzwaniania i formularz internetowy CRM. Wszystko to możesz skonfigurować w sekcji CRM > Widżet na stronę internetową

Formularz czatu online najpierw wyświetla domyślną wiadomość powitalną. 

W tym momencie wiadomości powitalnej czatu online (tekstu i układu) nie można zmieniać.

Poniżej klienci znajdą formularz, przy pomocy którego mogą przesłać prośbę. 

Po wysłaniu wiadomości pojawi się formularz do zapisywania leadów (klientów), proszący użytkownika o przedstawienie się:

Gdy gość strony internetowej zacznie wprowadzać nazwę pojawią się 2 dodatkowe pola: telefon i adres e-mail:

Formularz do zapisywania leadów działa zarówno w przypadku widżetów osadzonych na Twojej stronie internetowej, jak i na publicznych stronach z widżetami:

Formularze wypełnione przez klientów automatycznie pojawiają się na Otwartych kanałach CRM Bitrix24.

Nowy lead zostanie automatycznie utworzony dla nowego klienta. W przypadku istniejących klientów - rozmowy na czacie zostaną powiązane ze zidentyfikowanym rekordem CRM.

Preferencje językowe

W sekcji Ustawienia Otwartych kanałów możesz wybrać język stosowany w wiadomościach e-mail wysyłanych do klientów odnośnie wybranego dziennika komunikatów lub powiadomień o nowych wiadomościach.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo