top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Połącz Bitrix24.Network

Bitrix24.Network skupia wszystkich użytkowników Bitrix24. Połącz Bitrix24.Network z otwartymi kanałami Bitrix24 i komunikuj się z klientami, partnerami i współpracownikami.

Połącz Bitrix24.Network

Przejdź do sekcji Centrum kontaktowe > Bitrix24.Network .

Wybierz otwarty kanał, z którym chcesz połączyć Bitrix24.Network lub utwórz nowy, klikając opcje Utwórz otwarty kanał > Konfiguruj.

Kliknij Połącz, aby podłączyć Bitrix24.Network.

Wypełnij formularz, który otworzy się.

  • Nazwa - nazwa czatu na liście kontaktów. Twoi klienci mogą wyszukać ten czat po nazwie.
  • Krótki opis - krótko opisz swój czat, aby twoi klienci wiedzieli, do czego on służy. Ten opis jest również wyświetlany na liście kontaktów.
  • Wiadomość powitalna - klient otrzymuje tę wiadomość, gdy otwiera czat.
  • Jeśli chcesz zwrócić się do klienta po jego nazwie, po prostu wklej tekst # USER_NAME # do powitania.
  • Avatar - prześlij unikalny awatar, aby klienci mogli szybciej znaleźć ten czat.
  • Możliwe do wyszukania - włącz tę opcję, aby twoi klienci mogli znaleźć ten czat po jego nazwie.
  • Kod wyszukiwania - wyślij ten kod do swoich klientów, aby mogli znaleźć ten czat, nawet jeśli opcja Możliwe do wyszukania jest wyłączona.

Zapisz ustawienia, aby podłączyć Bitrix24.Network.

Utwórz prywatny kanał wsparcia, którego nie można wyszukiwać

Możesz utworzyć prywatny kanał pomocy technicznej, którego nie można wyeszukiwać.

Po prostu wyłącz opcję Możliwe do wyszukania podczas łączenia Bitrix24.Network z otwartym kanałem Bitrix24 i udostępnij kod wyszukiwania swoim klientom, aby mogli skontaktować się z twoją firmą lub połączyć się z twoim kanałem za pośrednictwem interfejsu REST API.

Twój klient wprowadza kod do pola wyszukiwania w Bitirix24 Messenger i klika opcję Szukaj w Bitrix24.Network.

Twój klient wyśle ci wiadomość przez komunikator Bitrix24 Messenger.

Otrzymasz tę wiadomość w komunikatorze Bitrix24 Messenger. Jeśli klient nie zostanie znaleziony w bazie CRM, zostanie utworzony nowy lead. Historia wiadomości jest zapisywana w formularzu CRM.

Więcej informacji na temat REST API znajdziesz w Dokumentacji.



Polecane artykuły
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane