top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Podłącz Bitrix24.Network

Globalna sieć Bitrix24.Network jednoczy wszystkich użytkowników Bitrix24. Wszyscy pracownicy firmy dodani do Bitrix24 są podłączeni do Bitrix24.Network.

Połącz Bitrix24.Network z otwartymi kanałami Bitrix24, aby komunikować się z klientami, partnerami i współpracownikami.

Jak podłączyć kanał Bitrix24.Network

  1. Przejdź do Centrum Kontaktowe> Bitrix24.Network.
  2. Wybierz otwarty kanał, z którym chcesz połączyć Bitrix24.Network. Możesz również utworzyć nowy kanał, klikając Utwórz otwarty kanał> Konfiguruj.
  3. Kliknij Połącz, aby podłączyć Bitrix24.Network.
  4. Wypełnij formularz.
    • Nazwa - nazwa czatu na liście kontaktów. Twoi klienci mogą również znaleźć ten czat według nazwy.
    • Krótki opis - krótko opisz swój czat, aby klienci mogli zrozumieć, do czego służy ten czat. Opis ten jest również wyświetlany na liście kontaktów.
    • Wiadomość powitalna - Twój klient otrzyma tę wiadomość, kiedy otworzy czat.
    • Jeśli chcesz zwrócić się do klienta po imieniu, wklej # USER_NAME # do wiadomości powitanej.
    • Avatar - prześlij unikalne zdjęcie, aby klienci mogli szybciej znaleźć Twój czat.
    • Możliwe do wyszukania - włącz tę opcję, aby Twoi klienci mogli znaleźć ten czat według nazwy.
    • Kod wyszukiwania - wyślij ten kod do swoich klientów, aby mogli znaleźć ten czat, nawet jeśli opcja Możliwe do wyszukania jest wyłączona.
  5. Zapisz ustawienia, aby podłączyć Bitrix24.Network.

Zamknięte wsparcie VIP dla wybranych klientów

Możesz utworzyć prywatny czat wsparcia, który mogą znaleźć tylko niektórzy klienci.

Aby to zrobić, wyłącz opcję Możliwe do wyszukania i wyślij Kod wyszukiwania do właściwych klientów.

Jak to działa?

Klient wprowadzi Kod wyszukiwania w pasku wyszukiwania na liście czatów Bitrix24 i kliknie Przeszukaj Bitrix24.Network.

Twój klient wyśle Ci wiadomość za pośrednictwem komunikatora Bitrix24.

Otrzymasz wiadomość w komunikatorze Bitrix24 i będziesz mógł odpowiedzieć klientowi.

Jeśli w Twojej bazie CRM nie ma takiego klienta, zostanie utworzony nowy lead (automatycznie lub ręcznie, w zależności od tego, którą opcję włączyłeś w ustawieniach otwartego kanału).

Polecane artykuły:
To pomogło
Dzięki :)
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane
Komentarz