Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Centrum Kontaktowe: podłącz Bitrix24.Network

Na stronie Bitrix24.Network możesz zobaczyć listę wszystkich kont Bitrix24, w których pracujesz. Jeśli Twoi współpracownicy, klienci lub partnerzy pracują na innym koncie, nie możesz się z nimi komunikować w ramach jednego Bitrix24.

Jednak możesz podłączyć kanał Bitrix24.Network, który umożliwia komunikację między różnymi kontami Bitrix24. Klienci będą mogli pisać do Ciebie na czacie ze swojego konta Bitrix24, a Ty będziesz otrzymywać wiadomości na swoim.


Jak podłączyć kanał Bitrix24.Network

Przejdź do sekcji Centrum Kontaktowe > Bitrix24.Network. Kliknij Połącz.

Wybierz lub utwórz otwarty kanał, który chcesz podłączyć. Po wybraniu kanału otwartego kliknij Połącz.

Po podłączeniu otworzy się okno ustawień.

Nazwa - tę nazwę klienci zobaczą na czacie.

Kod - identyfikator wyszukiwania otwartego kanału, używany tylko w metodach REST API.

Link - link do czatu otwartego kanału. Wyślij go do klienta, aby mógł z Tobą się skontaktować.

Krótki opis - napisz krótki opis kanału.

Wiadomość powitalna - napisz wiadomość powitalną dla klientów.

Avatar - prześlij zdjęcie czatu. Zalecane formaty przesyłania to JPEG i PNG. Aby zapobiec rozciąganiu obrazu, należy wcześniej przygotować kwadratowy obraz.

Zezwalaj na wiele jednoczesnych rozmów z tym samym klientem (Allow multiple simultaneous chats with the same customer) - aby prowadzić kilka dialogów z jednym klientem jednocześnie, włącz to ustawienie i ustaw limit liczby dialogów. Po osiągnięciu limitu otwarcie nowego czatu będzie niedostępne, dopóki poprzednie nie zostaną zakończone.
Jeśli ustawienie jest nieaktywne, rozpoczęcie nowej rozmowy spowoduje zamknięcie bieżącego czatu i otwarcie nowego.


Jak to działa

Aby klient mógł do Ciebie napisać w Bitrix24, wyślij do niego link z ustawień otwartego kanału: https://auth2.bitrix24.net/oauth/select/?preset=im&IM_DIALOG=networkLines****.
Po kliknięciu linku klient zostanie przeniesiony na stronę z listą swoich Bitrix24. Tutaj może wybrać konto, z którego będzie do Ciebie pisał.

Po wybraniu konta klient zostanie przeniesiony na stronę czatu Twojego kanału i będzie mógł napisać wiadomość.

Otrzymasz wiadomość od klienta w swoim Bitrix24.

Jeśli klient zadał nowe pytanie, a obecne nie zostało jeszcze rozwiązane, możesz otworzyć nowy czat.
Aby to zrobić, otwórz menu kontekstowe w wiadomości do klienta i wybierz Rozpocznij nową rozmowę.

Upewnij się, że opcja Zezwalaj na wiele jednoczesnych rozmów z tym samym klientem jest włączona w ustawieniach kanału Bitrix24.Network. W przeciwnym razie zostanie otwarte nowe okno dialogowe, a obecne zostanie zamknięte.

W skrócie
  • Kanał Bitrix24.Network umożliwia komunikację między różnymi kontami Bitrix24. Klienci będą mogli pisać do Ciebie na czacie ze swojego konta Bitrix24, a Ty będziesz otrzymywać wiadomości na swoim.
  • Klient może otworzyć czat za pomocą specjalnego linku. Wiadomości od klientów otrzymasz w swoim Bitrix24.
  • Jeśli klient ma kilka pytań, możesz je rozwiązać jednocześnie na różnych czatach. Aby to zrobić, aktywuj ustawienie Zezwalaj na wiele jednoczesnych rozmów z tym samym klientem w ustawieniach kanału Bitrix24.Network.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo