Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Z których telefonów SIP mogę korzystać w Bitrix24?

Do Bitrix24 można podłączyć każdy telefon SIP spełniający podstawowe wymagania techniczne. Jest wiele modeli takich telefonów i niezwykle trudno jest przetestować je wszystkie za pomocą Bitrix24. Oto lista przetestowanych telefonów SIP:

Chociaż te telefony SIP zostały przetestowane, niektóre problemy mogą wystąpić z różnych powodów: urządzenie ma usterki, linia telefoniczna jest uszkodzona, sieć LAN nie jest skonfigurowana itd.

Telefony DECT można podłączyć za pośrednictwem bramy SIP (adapterów VoIP/SIP). Brama Linksys PAP2T została sprawdzona w pracy z pomyślnym wynikiem.

Możliwe jest także korzystanie z telefonii za pomocą oprogramowania softphone dla systemów Windows, iOS i Android: Media-5, Zoiper, CSipSimple itd.

Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Ustawienia telefonów SIP Skonfiguruj aplikację softphone Zoiper Podłącz urządzenie telefoniczne Przekieruj połączenie wychodzące z telefonu SIP do przeglądarki Problemy z połączeniami telefonów SIP