Po pomyślnym zamknięciu deala musisz utworzyć fakturę.
Statusy faktur
Faktury w Bitrix24 mają różne statusy:
- Po utworzeniu faktura ma status Nowy.
- Po wysłaniu faktury do klienta pojawi się status Wysłane do klienta.
- Faktura ma dwa końcowe statusy: Zapłacone i Nieopłacone.
Możesz skonfigurować statusy faktur w sekcji CRM> Ustawienia> Podstawowe> Statusy i pola rozwijane> Statusy.
Widok listy, kanban i raporty
Otwórz sekcję CRM> Faktury> Lista, aby wyświetlić listę faktur.
Możesz przełączyć się do widoku Kanban.
Szczegółowe statystyki wszystkich kont możesz sprawdzić w sekcji Analityka CRM> Moje raporty> Faktury.
Dostępne działania
Otwórz menu działań, aby wyświetlić, edytować, skopiować lub usunąć fakturę.
Kliknij przycisk koła zębatego, aby wyeksportować faktury.
Aby utworzyć nową fakturę, kliknij przycisk Utwórz fakturę.