Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Inteligentne wyszukiwanie i filtry w zadaniach

W Bitrix24 możesz korzystać z filtrów i inteligentnego wyszukiwania w zadaniach. Sortuj zadania według ról, statusów, ustawiaj własne filtry, korzystaj z inteligentnego wyszukiwania i szybko znajduj ulubione zadania.

Maksymalna liczba zadań do wyszukania zależy od Twojego planu taryfowego. Dowiedz się więcej: Cennik Bitrix24.
Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Jak pracować z filtrami

Domyślnie możesz konfigurować filtry według ról i statusów.


Filtry według ról:
  • W toku
  • Uczestniczę
  • Zleciłem
  • Obserwuję


Filtry według statusów:
  • W oczekiwaniu
  • W toku
  • Czeka na kontrolę
  • Odłożone
  • Zakończone
  • Ukończone w aktywnym sprincie
Czytaj więcej na temat sprintów: Jak pracować w Bitrix24.Scrum.

Aby dodać własne filtry, kliknij Dodaj pole i wybierz z listy rozwijanej pola, według których chcesz filtrować zadania. Na przykład dodaj pola Osoba odpowiedzialna i Wymaga uwagi.

Aby ukryć niepotrzebne pole, kliknij krzyżyk po prawej stronie.

Możesz przywrócić ustawienia za pomocą specjalnego przycisku Przywróć domyślne pola.

Aby skonfigurować filtry z lewego menu, kliknij ikonę koła zębatego.

Możesz przypiąć filtr do góry, usunąć lub zmienić jego nazwę.

Aby zmienić kolejność filtrów, przytrzymaj trzy paski i przeciągnij filtr w potrzebne miejsce.

Możesz przywrócić ustawienia za pomocą specjalnego przycisku Przywróć domyślne.

Administrator portalu może ustawić filtry dla wszystkich pracowników. Aby to zrobić, zaznacz pole Zastosuj dla wszystkich użytkowników.


Inteligentne wyszukiwanie w zadaniach

Jeśli pamiętasz nazwę zadania lub część nazwy, użyj inteligentnego wyszukiwania. Pozwoli Ci to szybko znaleźć zadanie bez ustawiania filtrów.

Aby skorzystać z inteligentnego wyszukiwania, wpisz w polu nazwę zadania lub część nazwy.

Bitrix24 wyszuka zadania według tytułu i treści, w tym opisu i komentarzy.


Wyszukiwanie ulubionych zadań

Możesz dodawać zadania do ulubionych, klikając przycisk menu obok nazwy zadania> Dodaj do ulubionych.

Aby znaleźć zadania dodane do ulubionych, otwórz filtr i dodaj pole Parametry zadania.

W polu wybierz opcję W ulubionych.

Następnie zobaczysz wszystkie zadania dodane do ulubionych.

Aby filtrować zadania w wersji mobilnej, przejdź do sekcji Zadania i projekty i kliknij trzy kropki. W oknie rozwijanym zobaczysz dostępne filtry:

  • Z nowymi komentarzami
  • Po terminie
  • Czeka na kontrolę
  • Bieżące
  • Pomaga
  • Ustawione przeze mnie
  • Obserwuje

Możesz także filtrować zadania według terminu.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo