Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Filtry i wyszukiwanie w zadaniach

W Bitrix24 możesz korzystać z filtrów i inteligentnego wyszukiwania w zadaniach.

Filtry zadań:

  • Zapewniają szybką i łatwą nawigację między statusami zadań - w toku, zakończone, po terminie itd.
  • Są w pełni personalizowalne: możesz skonfigurować własne filtry lub je edytować.
  • Zezwól administratorom na zapisywanie filtrów dla wszystkich użytkowników konta.
  • Można je przypiąć.

Wyszukiwanie zadań

  • Przeszukuje wszystkie zadania, do których użytkownik ma dostęp
  • Natychmiast pokazuje wyniki wyszukiwania
  • Indeksuje nowe zadania i ich opisy w czasie rzeczywistym
Aby uzyskać najlepsze wyniki wyszukiwania, możesz zastosować zarówno filtry, jak i słowa kluczowe.

Jak pracować z filtrami?

Użyj opcji Dodaj pole, aby otworzyć listę dostępnych pól zadań. Wybierz te, które chcesz dodać do filtra. Aby usunąć pola formularza filtra, kliknij kartę Dodaj pole i wyłącz te pola, które chcesz usunąć.

Kliknij ikonę koła zębatego w lewym dolnym rogu filtra, aby otworzyć inne opcje:

  • przeciągnij i upuść filtry domyślne z lewej strony, edytuj je nazwę lub usuń
  • przypnij filtry
  • zastosuj dla wszystkich użytkowników, aby zapisać konfigurację filtrów dla wszystkich użytkowników konta.

Jeśli chcesz zapisać skonfigurowany filtr, dodaj go do listy filtrów po lewej stronie za pomocą funkcji Zapisz filtr.

Jeśli chcesz zresetować skonfigurowane filtry, możesz zastosować opcję Przywróć domyślne.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo