Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Usunięcie zadań

Wyszukiwanie według zadań i elementów CRM działa tylko z liczbą elementów podaną w planie taryfowym. Na przykład w przypadku planu darmowego wyszukiwanie działa, jeśli masz 1000 i mniej zadań. Jeśli masz ponad 1000 zadań, możesz wyszukiwać zadania tylko za pomocą filtrów standardowych lub filtrów utworzonych wcześniej. Wyszukiwanie słowa lub jego części nie będzie działać.

Jeśli masz więcej zadań lub elementów CRM, niż podano w bieżącym opisie planu, musisz zaktualizować swój plan Bitrix24 na wyższy lub usunąć stare elementy i zadania CRM, aby nadal korzystać z funkcji wyszukiwania.

Aby usunąć kilka elementów jednocześnie, użyj działań grupowych.

Jakie dane można usunąć?

  • Zadania - automatycznie utworzone przez procesy biznesowe, zadania zwolnionych pracowników, zadania utworzone podczas importowania z innych CRM.
  • CRM - ukończone konwersje leadów, wszelkie nieaktualne kontakty.

Jak to zrobić?

Przejdź do widoku Lista. Wybierz zadania lub elementy CRM, które chcesz usunąć> kliknij Wybierz działanie> Usuń> Zastosuj.

Jak znaleźć i usunąć niepotrzebne elementy?

Przejdź do widoku Lista. Filtruj elementy, które nie są już potrzebne. Na przykład usuńmy wszystkie zakończone zadania.

Można używać tylko standardowych i wcześniej utworzonych filtrów.

Otwórz filtr i wybierz Zakończone.

Wybierz wszystkie elementy i usuń je.

Jak usunąć zadania zwolnionego pracownika?

Tylko administrator może usuwać zadania zwolnionego pracownika.

Możesz zmniejszyć liczbę elementów, usuwając nieistotne zadania zwolnionego pracownika.

Otwórz stronę profilu zwolnionego pracownika> kliknij Zadania i przejdź do widoku Lista.

Wybierz niepotrzebne zadania i usuń je.

Co robić, gdy filtry nie działają?

Jeśli usuniesz wszystkie standardowe filtry, znalezienie leadów oraz zadań nie będzie możliwe. Włącz bezpłatny 15-dniowy okres próbny. Następnie możesz przeszukiwać elementy i zadania CRM oraz usuwać te, które nie są już potrzebne.

Korzystam z planu Free. Mam mniej niż 1000 firm, ale wyszukiwanie nie działa.

Prawdopodobnie masz wiele zamkniętych deali, które również mają wpływ na całkowitą liczbę elementów.

Przejdź do CRM> Deale i włącz widok listy.

Usuń wszystkie filtry z paska wyszukiwania.

Na liście pojawią się wszystkie wygrane i przegrane deale. Wybierz niepotrzebne elementy i usuń je.

Korzystam z planu Free. Mam mniej niż 1000 zadań, ale wyszukiwanie nie działa.

Zamknięte zadania również mają wpływ na całkowitą liczbę elementów.

Włącz widok listy w zadaniach.

Kliknij w filtrze Zakończone.

Wybierz niepotrzebne zadania i usuń je.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo