Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Widok Termin w zadaniach

W widoku Termin zadania są podzielone na sześć kolumn w zależności od ich terminów. Tutaj możesz zobaczyć, które zadania są zaległe, które należy wykonać w pierwszej kolejności lub które nie mają żadnego terminu.


Jak przejść do widoku Terminy

W tym widoku możesz kontrolować terminy zadań: które zadania należy wykonać w pierwszej kolejności, a które można odłożyć na później.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Przejdź do sekcji Zadania i wybierz widok Termin.

Przejdź do sekcji Zadania i wybierz tryb Termin, klikając przycisk w górnej części strony.


Jakie etapy zawiera widok Termin

Wszystkie zadania podzielone są na kolumny:
  • Po terminie
  • Na dziś
  • Na ten tydzień
  • Na przyszły tydzień
  • Brak terminu
  • Ponad dwa tygodnie
Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Każdy etap oznacza termin wykonania zadań. Na przykład na etapie Po terminie możesz zobaczyć zaległe zadania.

Przejdź do potrzebnego etapu w górnym menu, w którym zostaną wyświetlone zadania odpowiadające terminowi wykonania.


Jak utworzyć zadanie w widoku Termin

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Utwórz zadanie, klikając przycisk +. Zadanie będzie miało termin ostateczny zgodnie z kolumną, w której kliknąłeś przycisk +.

Przejdź do potrzebnego etapu i kliknij Dodaj (+). Zadanie pojawi się na etapie, w którym je utworzysz.


Jak przenieść zadanie na inny etap

Zmień etap zadania, a go termin automatycznie ulegnie zmianie.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Aby zmienić termin wykonania zadania, wystarczy przesunąć je myszką do odpowiedniej kolumny.

Kliknij etap zadania i wybierz z listy nowy, do którego chcesz je przenieść.

Jeśli w zadaniu wyłączona jest opcja Osoba odpowiedzialna może zmienić termin ostateczny, tylko twórca zadania będzie mógł przenosić zadanie między etapami.

Jeśli przeniesiesz zadanie na etap Na przyszły tydzień lub Ponad dwa tygodnie, terminem wykonania zadania będzie ostatni dzień roboczy tygodnia. Który dzień roboczy jest uważany za ostatni, zależy od ustawień Bitrix24. Jeśli określisz godziny pracy od poniedziałku do piątku, będzie to piątek. Jeśli pracujesz siedem dni w tygodniu – niedziela.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo