Bitrix24Care

Baza Wiedzy

Baza Wiedzy to miejsce, w którym pracownicy mogą znaleźć wszystkie informacje dotyczące pracy: regulamin, harmonogram pracy, formularze raportów, porady sprzedażowe itd. Bazy Wiedzy szczególnie przydadzą się firmom zatrudniającym pracowników zdalnych, a także szybko rozwijającym się firmom.

Liczba baz wiedzy zależy od Twojego planu taryfowego. Więcej informacji znajdziesz na stronie z cennikiem.

Załóżmy, że co tydzień zatrudniasz nowych pracowników. Aby przyspieszyć proces adaptacji i uczenia się, utwórz Bazę Wiedzy ze wszystkimi niezbędnymi informacjami. Opowiedz o swojej firmie i opisz, kto jest za co odpowiedzialny i z kim się kontaktować w razie pytań.

Listę Baz Wiedzy można znaleźć w sekcji Firma> Baza Wiedzy.

Czytaj więcej: Jak utworzyć Bazę Wiedzy.

Informacje związane z pracą działu najlepiej umieścić w Bazie Wiedzy grupy roboczej lub projektu.

Czytaj więcej: Jak dodać bazę wiedzy do grupy roboczej/projektu.

Polecane artykuły:
To pomogło
Dzięki :)
Opcjonalnie:
Zostaw opinię o artykule
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Zostaw opinię o artykule
Pomoc specjalisty ds. wdrożenia