Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Dodaj bazę wiedzy do sekcji portalu

W niektórych sekcjach znajduje się przycisk Extensions (Rozszerzenia). Ten przycisk umożliwia dodanie nowej bazy wiedzy do tej sekcji.

W Bazie wiedzy można uwzględnić typowe scenariusze pracy z narzędziami. Na przykład, jak wypełnić profil lub jak ustalić terminy realizacji zadań dla współpracowników z innych działów. Menedżerowie sprzedaży mogą opublikować w Bazie Wiedzy artykuł na temat komunikacji z klientami.

Czytaj więcej: Jak utworzyć Bazę Wiedzy.


Sekcje, do których możesz dodać Bazę Wiedzy

Możesz dodać Bazę wiedzy do wybranej sekcji, aby znaleźć potrzebne informacje.

  1. Mój profil
  2. Możesz dodać artykuł o tworzeniu profilu widżecie pracownika.

    Czytaj więcej:

    Lub bezpośrednio w profilu pracownika.


  3. Grupa robocza/projekt
  4. Możesz również utworzyć Bazę Wiedzy w grupie roboczej i projekcie.

    Czytaj więcej: Jak dodać Bazę Wiedzy do grupy roboczej/projektu.


  5. Zadania i projekty
  6. Możesz dodać Bazę Wiedzy do sekcji Zadania i projekty oraz do Automatyzacji zadań.

  7. CRM i inne sekcje

Jak dodać Bazę Wiedzy do sekcji

Załóżmy, że chcesz utworzyć Bazę Wiedzy z artykułami na temat pracy z zadaniami. Przejdź do sekcji Zadania i projekty i wybierz Utwórz bazę wiedzy.

Aby utworzyć Bazę Wiedzy, wybierz szablon: jasny lub ciemny. Możesz również pobrać szablon z Bitrix24.Market.

Czytaj więcej:

Jeśli masz już utworzoną Bazę Wiedzy, możesz ją wybrać, klikając Wybierz Bazę Wiedzy.

Otworzy się suwak, w którym możesz wybrać jedną z Baz Wiedzy.

Gotowa Baza Wiedzy zostanie wyświetlona na przycisku i w menu. Wszystkie bazy wiedzy firmy utworzone za pomocą przycisku Extensions (Rozszerzenia) można znaleźć w sekcji Firma> Baza wiedzy.


Jak ukryć/zmienić Bazę Wiedzy w sekcji Extensions

Jeśli chcesz ukryć Bazę Wiedzy w elemencie Extensions (Rozszerzenia) lub dodać nową Bazę Wiedzy, ukryj starą i wybierz nową.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo