top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Rozszerzenia: dodaj bazę wiedzy do sekcji

W niektórych sekcjach znajduje się przycisk Rozszerzenia. Ten przycisk umożliwia dodanie nowej bazy wiedzy do tej sekcji.

Możesz dodać typowe scenariusze pracy do bazy wiedzy. Na przykład, jak pracować z zadaniami lub jak wypełnić profil pracownika.

Sekcje, do których możesz dodać bazę wiedzy:

1. Profil pracownika

Na przykład dodaj bazę wiedzy na temat wypełniania profilu pracownika do sekcji profilu.

Lub kliknij przycisk profilu> Rozszerzenia.

2. Grupa robocza/projekt

Możesz dodać bazę wiedzy do grupy roboczej/projektu, klikając odpowiedni przycisk.

Czytaj więcej: Baza Wiedzy w grupach (projektach)

3. Zadania

Możesz dodać bazę wiedzy na temat pracy z zadaniami do sekcji Zadania.

4. Reguły automatyzacji

Lub dodaj bazę wiedzy na temat pracy z regułami automatyzacji w zadaniach, klikając Reguły automatyzacji> Rozszerzenia.

5. CRM

Możesz także dodać bazę wiedzy na temat pracy w CRM do sekcji CRM.

Jak dodać nową bazę wiedzy?

Na przykład musisz dodać bazę wiedzy na temat pracy z zadaniami. Przejdź do sekcji Zadania> kliknij Rozszerzenia> Utwórz bazę wiedzy.

Wybierz jeden z szablonów lub utwórz nową bazę wiedzy od podstaw.

Kliknij Nowa strona, aby dodać nową stronę do bazy wiedzy. Kliknij Dodaj blok, aby dodać nowy blok do strony.

Nazwa utworzonej bazy wiedzy zostanie wyświetlona zamiast przycisku "Rozszerzenia" i zostanie dodana do listy baz wiedzy utworzonych w tej sekcji.


Polecane artykuły:
  • Baza Wiedzy
  • Firmowa Baza Wiedzy
  • Baza Wiedzy w grupach (projektach)

  • To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
    Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
    Nie tego szukam
    To zbyt skomplikowane