Zatrudniając nowego pracownika, powinieneś opowiedzieć mu o firmie, produkcie i harmonogramie pracy. Aby skrócić czas szkolenia nowego pracownika, możesz utworzyć firmową Bazę Wiedzy z ważnymi informacjami o Twojej firmie.
Jak utworzyć Bazę Wiedzy?
Aby utworzyć Bazę Wiedzy, przejdź do sekcji Firma> Baza Wiedzy.
Kliknij + lub przycisk Utwórz bazę wiedzy.
Wybierz potrzebny szablon, pobierz go z Bitrix24.Market lub utwórz Bazę Wiedzy od podstaw.
Wymyśl nazwę dla Bazy Wiedzy. Dodaj opis i wybierz paletę kolorów. Kliknij Utwórz.
Aby edytować nazwę i położenie sekcji, kliknij koło zębate.
Następnie dodaj bloki z różnymi elementami witryny do strony Bazy Wiedzy: zdjęcia, filmy, teksty.
Kliknij koło zębate w prawym górnym rogu, aby zmienić adres Bazy Wiedzy, wybrać stronę główną, a także skonfigurować projekt.
Polecane artykuły:
- Uprawnienia dostępu do Bazy Wiedzy
- Jak dodać Bazę Wiedzy do grupy roboczej/projektu
- Dodaj Bazę Wiedzy do sekcji