Firmowa baza wiedzy zawiera ogólne informacje, które powinien znać każdy pracownik.
Informacje związane z pracą działu najlepiej umieścić w bazie wiedzy grupy roboczej lub projektu.
Jak dodać bazę wiedzy do grupy roboczej/projektu?
Otwórz grupę lub projekt. Aby utworzyć bazę wiedzy, kliknij Więcej> Baza wiedzy.
Możesz wybrać jeden ze standardowych szablonów lub pobrać go z Bitrix24.Market.
Edytuj szablon, klikając ołówek: wpisz nazwę, podaj krótki opis i wybierz paletę kolorów. Kiedy skończysz, kliknij Utwórz.
Teraz możesz edytować tytuły i opisy sekcji zgodnie z własnymi potrzebami.
Bazę wiedzy można utworzyć za pomocą przycisku Rozszerzenia. Wszystkie bazy wiedzy, które utworzyłeś w ten sposób można znaleźć w sekcji Firma> Baza wiedzy. Będą dostępne dla wszystkich pracowników.
Aby uzyskać szybki dostęp do bazy wiedzy, możesz przenieść ją do menu głównego grupy. Po prostu przeciągnij i upuść bazę wiedzy i Zakończ dostosowywanie.