Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

AI Ocenianie w Bitrix24

Od 1 września 2024 roku AI Ocenianie zostanie wyłączone decyzją dostawcy. Już pracujemy nad nową usługą i postaramy się jak najszybciej przywrócić działanie tego narzędzia.

Bitrix24 może analizować istniejące dane w CRM i pokazywać prawdopodobieństwo sukcesu dla nowych leadów i deale. Może także pokazać, które zdarzenia najbardziej wpływają na prawdopodobieństwo sukcesu.

AI Ocenianie wykorzystuje istniejące dane. Im więcej danych, tym dokładniejsza prognoza.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Jak to działa?

Otwórz CRM i wybierz dowolny deal lub lead. W górnej części karty elementu CRM znajduje się przycisk Ocenianie AI24.

Przede wszystkim system musi uczyć się na podstawie rzeczywistych danych Twojego CRM.

Aby uzyskać prognozę, musisz mieć co najmniej 2000 zamkniętych elementów z działaniami.

Po przetworzeniu danych Bitrix24 pokaże prawdopodobieństwo powodzenia leadu lub deala:

Kliknij przycisk Ocenianie AI24, aby wyświetlić więcej informacji.

Tutaj możesz zobaczyć dynamikę prognozy i listę wydarzeń, które wpłynęły na prognozę.

Wszystkie zamknięte elementy w bloku są podzielone na dwie grupy - pierwsza służy do treningu, druga służy do weryfikacji prognozy. Wynik weryfikacji prognozy nazywany jest precyzją modelu prognozy.

System Oceniania AI automatycznie powtarza trening co trzydzieści dni.

Co bierze pod uwagę Bitrix24 podczas tworzenia prognozy?

  • źródło leadu lub deala, data i godzina utworzenia;
  • wartości wszystkich pól i wszystkie aktualizacje tych wartości;
  • łączna liczba połączeń, e-maili i czatów otwartych kanałów;
  • ścieżka klienta;
  • typ zapytania (powtarzające lub początkowe).

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak przekonwertować leady w deale Jak połączyć deale Jak utworzyć lead Jak przekonwertować lead Inteligentne skrypty w CRM Kosz CRM