Bitrix24 może analizować istniejące dane w CRM i pokazywać prawdopodobieństwo sukcesu dla nowych leadów i deale. Może także pokazać, które zdarzenia najbardziej wpływają na prawdopodobieństwo sukcesu.
AI Ocenianie wykorzystuje istniejące dane. Im więcej danych, tym dokładniejsza prognoza.
Jak to działa?
Otwórz CRM i wybierz dowolny deal lub lead. W górnej części karty elementu CRM znajduje się przycisk Ocenianie AI24.
Przede wszystkim system musi uczyć się na podstawie rzeczywistych danych Twojego CRM.
Po przetworzeniu danych Bitrix24 pokaże prawdopodobieństwo powodzenia leadu lub deala:
Kliknij przycisk Ocenianie AI24, aby wyświetlić więcej informacji.
Tutaj możesz zobaczyć dynamikę prognozy i listę wydarzeń, które wpłynęły na prognozę.
Wszystkie zamknięte elementy w bloku są podzielone na dwie grupy - pierwsza służy do treningu, druga służy do weryfikacji prognozy. Wynik weryfikacji prognozy nazywany jest precyzją modelu prognozy.
Co bierze pod uwagę Bitrix24 podczas tworzenia prognozy?
- źródło leadu lub deala, data i godzina utworzenia;
- wartości wszystkich pól i wszystkie aktualizacje tych wartości;
- łączna liczba połączeń, e-maili i czatów otwartych kanałów;
- ścieżka klienta;
- typ zapytania (powtarzające lub początkowe).