Bitrix24Care

Jak utworzyć lead

Lead to element CRM zawierający informacje (numer telefonu, adres e-mail, stronę internetową) o osobie lub firmie, która może zostać Twoim klientem lub zrezygnować z Twoich usług. Innymi słowy, lead - to potencjalny klient.

Przykład: potencjalny klient zadzwonił do Ciebie i zapytał, czy produkt jest dostępny. Weź dane kontaktowe dzwoniącego i zapisz je w CRM jako lead. Dzięki temu nie stracisz informacji o potencjalnym kliencie i zwiększysz swoją bazę klientów.
Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Jak utworzyć lead

Nowy lead można utworzyć na kilka sposobów:

    Tylko pracownicy z odpowiednimi uprawnieniami dostępu mogą tworzyć leady. Czytaj więcej: Uprawnienia dostępu do CRM.
  1. Przejdź do CRM> Leady> kliknij Utwórz.
  2. Ta metoda jest odpowiednia, jeśli chcesz dodać jeden lub więcej elementów.


  3. Możesz także utworzyć szybki lead, klikając + lub Szybki lead.
  4. Użyj tej opcji, gdy potrzebujesz szybko zapisać dane klientów w CRM.

    Czytaj więcej: Konfiguruj pola w widoku Kanban.

  5. Leady można pozyskiwać automatycznie za pomocą formularzy CRM, poczty, otwartych kanałów, Telefonii oraz aplikacji firm trzecich.
  6. Czytaj więcej: Przypisz menedżerów do leadów.

  7. Możesz także użyć importu, jeśli masz dużą bazę leadów.
  8. Czytaj więcej: Import danych do CRM.

Formularz tworzenia leadów

W bloku Informacje o leadzie wprowadź nazwę leadu. W polu Klient możesz wybrać kontakt lub firmę.

Jeśli dodasz wcześniej utworzony kontakt lub firmę do formularza leadu, ten lead stanie się powtarzalny.

Jeśli klient skontaktował się z Tobą po raz pierwszy, wprowadź informacje o nim w polach Nazwisko, Imię, Telefon.

W bloku Więcej określ źródło leadu, wybierz osobę odpowiedzialną i obserwatora. Opcja Dostępne dla wszystkich umożliwia innym pracownikom pracę z tym leadem.

Czytaj więcej o tym, jak utworzyć własny typ i źródło deala w artykule: Statusy i pola rozwijane.

W bloku Produkty dodaj produkty lub usługi, którymi interesuje się klient.

Możesz także dodać nowy blok i zmienić formularz leadu.

Czytaj więcej o tym, jak utworzyć własny typ i źródło deala w artykule: Formularze elementów CRM.

Jak dodać lead

Aby utworzyć lead, otwórz aplikację mobilną Bitrix24, otwórz CRM i dotknij przycisku +.

W sekcji Lead> Szczegóły wprowadź nazwę leada oraz uzupełnij podstawowe informacje o kliencie.

Dodaj numer telefonu, wybierz osobę odpowiedzialną i produkt. Po wprowadzeniu wszystkich informacji kliknij Utwórz.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo