W Bitrix24 możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do pracy z zadaniami. Skonfiguruj role, przypisz te role swoim pracownikom/działom, aby zorganizować wygodny przepływ pracy w firmie.
Jak skonfigurować uprawnienia dostępu
Przejdź do sekcji Zadania i Projekty> Więcej> Uprawnienia dostępu.
Domyślnie są 3 domyślne role z predefiniowanym zestawem uprawnień:
- Pełny dostęp - kliknij przycisk +, aby przypisać tę rolę pracownikom lub działom. Użytkownicy z tą rolą mają pełny dostęp do wszystkich możliwych działań z zadaniami.
- Przełożony - dodaj do tej roli wszystkich przełożonych firmy.
- Pracownik - ta rola obejmuje wszystkich innych pracowników firmy.
Domyślnie rola Pełny dostęp nie zapewnia dostępu do konfigurowania uprawnień dostępu. W razie potrzeby administrator może ręcznie włączyć tę opcję dla konkretnego pracownika.
Jak zmienić domyślny zestaw uprawnień ról
Możesz zmienić domyślny zestaw uprawnień ról. Na przykład chcesz, aby pracownicy z rolą Przełożony mogli edytować wszystkie zadania dla swojego działu. Aby to zrobić, znajdź potrzebną opcję w tabeli i aktywuj ją.
Tylko administrator portalu może konfigurować uprawnienia dostępu. W razie potrzeby administrator może ręcznie włączyć tę opcję dla konkretnego pracownika.
Jak utworzyć nową rolę
Kliknij przycisk Utwórz rolę i wprowadź nazwę.
Kliknij przycisk +, aby przypisać utworzoną rolę pracownikom lub działom.
Następnie skonfiguruj uprawnienia dostępu dla utworzonej roli i zapisz zmiany.