Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Uprawnienia dostępu do zadań

W Bitrix24 możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do pracy z zadaniami. Skonfiguruj role, przypisz te role swoim pracownikom/działom, aby zorganizować wygodny przepływ pracy w firmie.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych. Dowiedz się więcej: Cennik Bitrix24 Cloud.

Jak skonfigurować uprawnienia dostępu

Przejdź do sekcji Zadania i Projekty> Więcej> Uprawnienia dostępu.

Domyślnie są 3 domyślne role z predefiniowanym zestawem uprawnień:

  • Pełny dostęp - kliknij przycisk +, aby przypisać tę rolę pracownikom lub działom. Użytkownicy z tą rolą mają pełny dostęp do wszystkich możliwych działań z zadaniami.
  • Domyślnie rola Pełny dostęp nie zapewnia dostępu do konfigurowania uprawnień dostępu. W razie potrzeby administrator może ręcznie włączyć tę opcję dla konkretnego pracownika.


  • Przełożony - dodaj do tej roli wszystkich przełożonych firmy.
  • Ta rola jest domyślnie przypisana wszystkim przełożonym w strukturze firmy. Użytkownicy z tą rolą nie mogą edytować zadań, za które są odpowiedzialni, ale mogą dodawać zadania dla innych pracowników.


  • Pracownik - ta rola obejmuje wszystkich innych pracowników firmy.
  • Główna różnica w stosunku do roli Przełożony polega na tym, że rola Pracownik nie umożliwia przeglądania wszystkich zadań w dziale.


Jak zmienić domyślny zestaw uprawnień ról

Możesz zmienić domyślny zestaw uprawnień ról. Na przykład chcesz, aby pracownicy z rolą Przełożony mogli edytować wszystkie zadania dla swojego działu. Aby to zrobić, znajdź potrzebną opcję w tabeli i aktywuj ją.

Tylko administrator portalu może konfigurować uprawnienia dostępu. W razie potrzeby administrator może ręcznie włączyć tę opcję dla konkretnego pracownika.


Jak utworzyć nową rolę

Kliknij przycisk Utwórz rolę i wprowadź nazwę.

Kliknij przycisk +, aby przypisać utworzoną rolę pracownikom lub działom.

Jeśli pracownik zostanie dodany do dwóch różnych ról, zostaną mu przypisane wszystkie uprawnienia tych ról.

Następnie skonfiguruj uprawnienia dostępu dla utworzonej roli i zapisz zmiany.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo