W Bitrix24 możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do pracy z zadaniami. Skonfiguruj role, przypisz te role swoim pracownikom/działom, a tym samym zorganizuj wygodny przepływ pracy w firmie.
Jak to działa?
Przejdź do sekcji Zadania i projekty> kliknij Więcej> Uprawnienia dostępu.
Domyślnie dostępne są trzy wstępnie skonfigurowane role:
Pełny dostęp - kliknij przycisk +, aby przypisać tę rolę pracownikom/działom. Użytkownicy z tą rolą mają pełny dostęp do wszystkich możliwych działań z zadaniami.
Przełożony - ta rola jest domyślnie przypisana wszystkim przełożonym firmy. Użytkownicy pełniący tę rolę nie mogą edytować zadań, za które są odpowiedzialni, ale mogą przekazywać je innym pracownikom.
Pracownik - ta rola jest przypisana wszystkim pozostałym pracownikom. Główna różnica w stosunku do roli Przełożony polega na tym, że rola Pracownik nie pozwala na przeglądanie wszystkich zadań w dziale.
Jak utworzyć nową rolę?
Aby utworzyć nową rolę, kliknij przycisk Utwórz rolę i wprowadź nazwę roli.
Kliknij przycisk +, aby przypisać utworzoną rolę pracownikom/działom.
Następnie musisz skonfigurować uprawnienia dostępu do utworzonej roli.
Nie zapomnij zapisać zmian.