W Bitrix24 każdemu pracownikowi można przypisać własny numer wewnętrzny. W formularzu elementu CRM możesz również dodać numer wewnętrzny klienta i dzwonić do niego bezpośrednio.
Określ numer wewnętrzny
Możesz określić/zmienić numer wewnętrzny w profilu pracownika:
Lub przejdź do sekcji Telefonia> Konfiguruj telefonię> Użytkownicy telefonii i edytuj numer wewnętrzny.
Nie zapomnij włączyć opcji Przekierowanie połączeń przychodzących> Przetwarzanie numeru wewnętrznego w ustawieniach numeru:
Po wysłuchaniu melodii powitalnej klient może wybrać numer wewnętrzny.
W przypadku bezpośredniego połączenia z określonym pracownikiem numer wewnętrzny oddzielony jest od numeru głównego symbolami: ;
(średnik) lub #
(kratka) w zależności od typu telefonu, z którego wykonywane jest połączenie.
,
(przecinek). Numer wewnętrzny w formularzu elementu CRM
Możesz wpisać numer wewnętrzny do formularza elementu CRM. Wprowadź znak ;
(średnik) po głównym numerze telefonu i wpisz numer wewnętrzny.
Połączenie wychodzące na taki numer jest również obsługiwane przez Telefonię Bitrix24.