top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Połączenia z numerami wewnętrznymi

W Bitrix24 każdemu pracownikowi można przypisać własny numer wewnętrzny. W formularzu elementu CRM możesz również dodać numer wewnętrzny klienta i dzwonić do niego bezpośrednio.

Określ numer wewnętrzny

Możesz określić/zmienić numer wewnętrzny w profilu pracownika:

Lub przejdź do sekcji Telefonia> Konfiguruj telefonię> Użytkownicy telefonii i edytuj numer wewnętrzny.

Liczba cyfr w numerze wewnętrznym nie może przekraczać 4 (XXXX).

Nie zapomnij włączyć opcji Przekierowanie połączeń przychodzących> Przetwarzanie numeru wewnętrznego w ustawieniach numeru:

Po wysłuchaniu melodii powitalnej klient może wybrać numer wewnętrzny.

W przypadku bezpośredniego połączenia z określonym pracownikiem numer wewnętrzny oddzielony jest od numeru głównego symbolami: ; (średnik) lub # (kratka) w zależności od typu telefonu, z którego wykonywane jest połączenie.

Nie gwarantujemy bezbłędnego bezpośredniego połączenia z pracownikiem Bitrix24, jeśli numer wewnętrzny jest oddzielony od głównego za pomocą znaku , (przecinek).

Numer wewnętrzny w formularzu elementu CRM

Możesz wpisać numer wewnętrzny do formularza elementu CRM. Wprowadź znak ; (średnik) po głównym numerze telefonu i wpisz numer wewnętrzny.

Połączenie wychodzące na taki numer jest również obsługiwane przez Telefonię Bitrix24.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane