Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Numery wewnętrzne: jak dodawać i używać

Numery wewnętrzne zapewniają wygodny sposób bezpośredniej komunikacji ze współpracownikami i klientami. W Telefonii Bitrix24 numery wewnętrzne można przypisywać pracownikom, grupom kolejek i klientom w CRM. W tym artykule wyjaśniamy, jak skonfigurować numery wewnętrzne i efektywnie z nich korzystać.


Jak skonfigurować numery wewnętrzne dla pracowników

Numer wewnętrzny można przypisać pracownikowi na dwa sposoby:

  1. W sekcji Telefonia> Konfiguruj Telefonię> Użytkownicy Telefonii wybierz użytkownika i w wyskakującym okienku wprowadź numer wewnętrzny.
  2. Należy pamiętać, że numer wewnętrzny nie może zawierać więcej niż cztery cyfry. Numery wewnętrzne pracowników nie powinny się powtarzać.

  3. Możesz również określić numer wewnętrzny pracownika, edytując pole Telefon wewnętrzny w jego profilu.
  4. Profil pracownika


Jak dzwonić na numery wewnętrzne

Klienci mogą wybrać numer wewnętrzny, aby połączyć się z konkretnym operatorem. Aby to zadziałało, zaznacz opcję Przetwarzanie numeru wewnętrznego w ustawieniach numeru. Po powitalnej muzyce klienci mogą wybrać znany numer wewnętrzny.

Ustawienia numeru

Możesz także przetwarzać połączenia wewnętrzne, korzystając z menu głosowego IVR. Wybierz działanie Wprowadź numer wewnętrzny pracownika pod konkretnym przyciskiem. Klient zadzwoni do Ciebie i odsłucha powitanie IVR, a następnie wybierze ten numer, aby połączyć się z konkretnym użytkownikiem.

Należy pamiętać, że system nie pozwala na wprowadzenie numeru wewnętrznego podczas odsłuchiwania powitania IVR. Klient może wprowadzić numer dopiero po wybraniu odpowiedniej opcji w menu IVR.

Menu głosowe IVR

W przypadku połączeń wewnętrznych użytkownicy mają możliwość dzwonienia do siebie za pośrednictwem Bitrix24 Messenger przy użyciu numerów wewnętrznych lub bezpośredniego wybierania. Ponadto numerów wewnętrznych można używać podczas korzystania z telefonu SIP lub telefonu programowego.


Jak skonfigurować numery wewnętrzne dla grup kolejek

W ustawieniach grupy kolejek określ numer wewnętrzny dla konkretnej grupy użytkowników Telefonii. Należy pamiętać, że numer wewnętrzny nie może zawierać więcej niż cztery cyfry.

Nie zapomnij włączyć opcji Przetwarzanie numeru wewnętrznego w ustawieniach numeru, aby ta opcja działała poprawnie.

Skonfiguruj grupy kolejek


Jak określić numery wewnętrzne klientów

Numer telefonu klienta możesz zapisać w formularzu elementu CRM wraz z numerem wewnętrznym. W tym celu należy wpisać ; lub symbol # po numerze telefonu klienta i podać numer wewnętrzny.

Połączenie wychodzące na taki numer jest również obsługiwane przez Telefonię Bitrix24.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo