Formularz CRM to narzędzie do pozyskiwania informacji od klientów. Zwykle jest to ankieta, w której potencjalny klient może wskazać informacje o sobie, zamówić produkt lub zapisać się do usługi. Formularz można umieścić na stronie docelowej lub w sklepie internetowym.
Jak utworzyć formularz CRM?
Przejdź do sekcji CRM> Więcej> Formularze CRM.
Wybierz scenariusz pracy z formularzem CRM. W naszym przykładzie wybierzemy scenariusz Preferencje niestandardowe, ponieważ zawiera on wszystkie możliwe ustawienia formularzy.
Po wybraniu scenariusza po prawej stronie otworzy się strona ustawień.
Formularz zawiera następujące ustawienia:
Pola
W tym bloku możesz wybrać pola, które będą wyświetlane w formularzu.
Możesz dodać pola do formularza, klikając przycisk Dodaj pole.
Następnie wpisz nazwę pola w pasku wyszukiwania lub wyszukaj go ręcznie.
Jeśli chcesz usunąć pole z formularza, kliknij krzyżyk.
Kliknij ołówek, aby edytować pole. W ustawieniach pola możesz:
- Podać nazwę pola w formularzu.
- Określić wartość domyślną. Będzie ona wyświetlana w polu do momentu wprowadzenia przez klienta swojej wartości.
- Włącz lub wyłącz autouzupełnianie. Czytaj więcej: Autouzupełnianie pól w formularzach CRM.
- Podaj podpowiedź, zostanie ona wyświetlona pod polem. Jeśli włączysz opcję Podpowiedź po aktywacji pola, klient zobaczy podpowiedź po kliknięciu pola.
Umowy
W większości krajów obowiązują wymagania dotyczące gromadzenia i przetwarzania danych osobowych.
W tej sekcji możesz utworzyć własną umowę lub skorzystać ze standardowej w celu uzyskania zgody na przetwarzanie danych osobowych.
W ustawieniach umowy możesz zmienić tekst, wybrać zachowanie umowy lub wybrać z listy odpowiedni wzór umowy.
Elementy CRM
Nagłówek i przycisk
W tej sekcji możesz dodać tytuł i podtytuł formularza, a także zmienić tekst przycisku Wyślij.
Możesz użyć tagów personalizacyjnych w tytule i podtytule.
Ochrona przed spamem
Reguły wyświetlania pól
Reguły wyświetlania pól pozwalają wyświetlać odpowiednie pola w zależności od odpowiedzi klientów.
Działanie po przesłaniu
Możesz wybrać działanie, które ma zostać wykonane po wypełnieniu formularza przez klienta.
Dostępne są trzy działania:
- Wiadomość
- Przekierowanie
- Prześlij ponownie
Ten scenariusz jest świetny, gdy chcesz podziękować klientowi za wypełnienie formularza.
Możesz zobaczyć, jak wygląda wiadomość i edytować tekst. Aby to zrobić, kliknij odpowiednie przyciski.
Ta opcja jest odpowiednia, jeśli chcesz przekierować klienta na inną stronę. Określ linki i czas pauzy.
Po każdym wypełnieniu formularz otworzy się ponownie. Ta opcja jest odpowiednia, jeśli klienci samodzielnie rejestrują się na wydarzenie offline w punkcie rejestracji.
Wartości domyślne
Analityka
Facebook Lead Ads
Oddzwonienie
Inne ustawienia
Projekt
Z tego bloku możesz przejść do ustawień projektu, w tym celu kliknij Ustawienia projektu.