Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Utwórz nowy formularz internetowy CRM

Formularz CRM to narzędzie do pozyskiwania informacji od klientów. Zwykle jest to ankieta, w której potencjalny klient może wskazać informacje o sobie, zamówić produkt lub zapisać się do usługi. Formularz można umieścić na stronie docelowej lub w sklepie internetowym.


Jak utworzyć formularz CRM?

Przejdź do sekcji CRM> Więcej> Formularze CRM.

Wybierz scenariusz pracy z formularzem CRM. W naszym przykładzie wybierzemy scenariusz Preferencje niestandardowe, ponieważ zawiera on wszystkie możliwe ustawienia formularzy.

Czytaj więcej: Scenariusze pracy z formularzami CRM.

Po wybraniu scenariusza po prawej stronie otworzy się strona ustawień.

Formularz zawiera następujące ustawienia:

Pola

W tym bloku możesz wybrać pola, które będą wyświetlane w formularzu.

Możesz dodać pola do formularza, klikając przycisk Dodaj pole.

Następnie wpisz nazwę pola w pasku wyszukiwania lub wyszukaj go ręcznie.

Jeśli chcesz usunąć pole z formularza, kliknij krzyżyk.

Kliknij ołówek, aby edytować pole. W ustawieniach pola możesz:

  • Podać nazwę pola w formularzu.
  • Określić wartość domyślną. Będzie ona wyświetlana w polu do momentu wprowadzenia przez klienta swojej wartości.
  • Włącz lub wyłącz autouzupełnianie. Czytaj więcej: Autouzupełnianie pól w formularzach CRM.
  • Podaj podpowiedź, zostanie ona wyświetlona pod polem. Jeśli włączysz opcję Podpowiedź po aktywacji pola, klient zobaczy podpowiedź po kliknięciu pola.

Umowy

W większości krajów obowiązują wymagania dotyczące gromadzenia i przetwarzania danych osobowych.

W tej sekcji możesz utworzyć własną umowę lub skorzystać ze standardowej w celu uzyskania zgody na przetwarzanie danych osobowych.

W ustawieniach umowy możesz zmienić tekst, wybrać zachowanie umowy lub wybrać z listy odpowiedni wzór umowy.

Elementy CRM

Wybierz elementy, które zostaną utworzone w CRM po wypełnieniu formularza przez klienta.

W Trybie eksperta możesz ustawić zasady przetwarzania duplikatów oraz, jeśli tworzone są deale, lejek sprzedażowy.

Nagłówek i przycisk

W tej sekcji możesz dodać tytuł i podtytuł formularza, a także zmienić tekst przycisku Wyślij.

Możesz użyć tagów personalizacyjnych w tytule i podtytule.

Czytaj więcej: Tagi personalizacyjne.

Ochrona przed spamem

W tej sekcji możesz skonfigurować korzystanie z modułu reCAPTCHA v2. W ustawieniach możesz określić swoje klucze.

Reguły wyświetlania pól

Reguły wyświetlania pól pozwalają wyświetlać odpowiednie pola w zależności od odpowiedzi klientów.

Czytaj więcej: Reguły wyświetlania pól.

Działanie po przesłaniu

Możesz wybrać działanie, które ma zostać wykonane po wypełnieniu formularza przez klienta.

Dostępne są trzy działania:

  • Wiadomość
  • Ten scenariusz jest świetny, gdy chcesz podziękować klientowi za wypełnienie formularza.

    Możesz zobaczyć, jak wygląda wiadomość i edytować tekst. Aby to zrobić, kliknij odpowiednie przyciski.

  • Przekierowanie
  • Ta opcja jest odpowiednia, jeśli chcesz przekierować klienta na inną stronę. Określ linki i czas pauzy.

  • Prześlij ponownie
  • Po każdym wypełnieniu formularz otworzy się ponownie. Ta opcja jest odpowiednia, jeśli klienci samodzielnie rejestrują się na wydarzenie offline w punkcie rejestracji.

    Czytaj więcej: Autouzupełnianie pól w formularzach CRM.

Wartości domyślne

Czytaj więcej: Domyślne wartości pól w formularzach CRM.

Analityka

Wydarzenia są rejestrowane automatycznie, jeśli na stronie istnieje licznik Google Analytics. Nie jest wymagana żadna dodatkowa konfiguracja.

Facebook Lead Ads

Możesz podłączyć formularze z Facebooka.

Czytaj więcej: Integracja z Facebook Lead Ads.

Oddzwonienie

Klient wskazuje w formularzu swój numer telefonu, połączenie trafia do odpowiedzialnego menedżera, po czym robot wypowiada podany przez Ciebie tekst i rozpoczyna się połączenie z klientem. Aby ta opcja działała, musisz podłączyć Telefonię Bitrix24.

Inne ustawienia

W tej sekcji możesz zmienić nazwę formularza, odpowiedzialnych pracowników, język formularza i ustawić wyświetlanie podpisu Bitrix24.

Projekt

Z tego bloku możesz przejść do ustawień projektu, w tym celu kliknij Ustawienia projektu.

Czytaj więcej: Projekt formularzy CRM.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Lista formularzy CRM Różnica między tytułem, nazwą a nazwą strony w formularzach CRM Formularz oddzwonienia Formularze CRM: Tagi personalizacyjne Weryfikacja portalu w celu uruchomienia kampanii e-mailowych i tworzenia formularzy CRM Zgłoś nadużycie w formularzach CRM Systemy płatności w formularzach CRM Szablony formularzy internetowych CRM Domyślne wartości pól w formularzach CRM Przegląd formularzy internetowych CRM