Połącz swoją stronę na Facebooku z otwartymi kanałami Bitrix24 i przetwarzaj komentarze z Instagrama w komunikatorze Bitrix24.
Aby połączyć Instagram z Bitrix24, musisz mieć stronę na Facebooku i konto na Instagramie.
Jak utworzyć stronę na Facebooku?
Najpierw musisz utworzyć stronę na Facebooku, na której będziesz promować swoje produkty/usługi.
Możesz utworzyć stronę na Facebooku w swoim profilu na Facebooku.
Jak połączyć Instagram z Facebookiem?
Możesz przekonwertować Instagram na konto profesjonalne za pomocą Facebooku.
❗ Przed połączeniem konta na Instagramie ze stroną na Facebooku upewnij się, że Twoje konto na Instagramie jest osobiste.
- Otwórz swoją stronę na Facebooku. Kliknij Ustawienia strony> Instagram.
- Kliknij przycisk Połącz konto.
To wszystko. Twoje konto na Instagramie zostało pomyślnie połączone ze stroną na Facebooku.
Jak podłączyć Instagram do Bitrix24?
Teraz możesz połączyć konto profesjonalne na Instagramie z Bitrix24.
- Musisz być administratorem strony na Facebooku.
- Przejdź do Centrum Kontaktowe> Instagram Business> wybierz kanał otwarty i skonfiguruj kolejkę pracowników. Kliknij Połącz.
- Kliknij Zaloguj.
- Wybierz stronę na Facebooku, z którą połączyłeś swoje konto biznesowe na Instagramie i kliknij Połącz.
To wszystko. Twój Instagram został podłączony do Bitrix24.
Jak to działa?
Klient komentuje Twój post na Instagramie.
Otrzymasz komentarz klienta w komunikatorze Bitrix24.
Jeśli w Twojej bazie CRM nie ma takiego klienta, zostanie utworzony nowy lead (automatycznie lub ręcznie, w zależności od opcji, którą włączyłeś w ustawieniach otwartego kanału).
- Bitrix24 zbiera komentarze na Instagramie w czasie rzeczywistym.
- Konsultant musi odpowiedzieć na wiadomości klientów z Instagram Direct w ciągu 24 godzin od ostatniej wiadomości klienta. Po 24 godzinach wiadomości konsultanta nie zostaną dostarczone do klienta. Czytaj więcej: Warunki korzystania z Facebook Messenger, WhatsApp Business i Instagram Direct.
- Zbierane są tylko nowe komentarze. Stare komentarze nie są dodawane do Bitrix24 CRM.
- Na komentarze na Instagramie możesz opublikować maksymalnie 60 odpowiedzi na godzinę.
- W przypadku wysłania długiej wiadomości (ponad 300 symboli) klient otrzyma komentarz podzielony na kilka części.
- Twoja odpowiedź może mieć nie więcej niż cztery hashtagi #. Komentarze z większą liczbą hashtagów nie pojawią się na Instagramie.
- W swojej odpowiedzi możesz wysłać tylko jeden link.
- Twoja odpowiedź nie może składać się wyłącznie z wielkich liter.
- Możesz wspomnieć o użytkownikach Instagrama, odpowiadając na ich komentarze.
- Wiadomości wysyłane za pośrednictwem Instagram Direct nie są przetwarzane przez Bitrix24 ze względu na ograniczenia interfejsu API Instagrama.
- W tym kanale nie działają automatyczne działania z ustawień kanałów otwartych, na przykład "Wyślij automatyczną odpowiedź na pierwszą wiadomość klienta".
- Możesz usunąć dowolną wiadomość w tym otwartym kanale.