Bitrix24Care

Opcje włączania Zarządzania asortymentem

Zmieniliśmy warunki włączania Zarządzania asortymentem Bitrix24 dla nowych i obecnych użytkowników. Zmiany dotyczą trybów pracy CRM i są niezbędne do stabilnej pracy z Zarządzaniem asortymentu.


Jak włączyć Zarządzanie asortymentem?

  • Jeśli pracujesz z trybem obsługi zamówień (deale + zamówienia) i chcesz włączyć Zarządzanie asortymentem, musisz najpierw zmienić tryb pracy na Deale.
  • Aby to zrobić, przejdź do CRM> Tryb obsługi zamówień.

    Następnie wybierz tryb Deale.

    Uwaga: nie będziesz mógł wrócić do trybu Deale + Zamówienia, ponieważ ten tryb nie jest już obsługiwany w Bitrix24.
  • Jeśli korzystasz z trybu Klasyczny CRM (deale + leady) i chcesz włączyć Zarządzanie asortymentem, musisz zmienić tryb na Prosty CRM.
  • Aby to zrobić, przejdź do CRM> Tryby CRM.

    Następnie wybierz Prosty CRM.

    Jeśli pracujesz już z Zarządzaniem asortymentu i masz włączony tryb pracy z zamówieniami, Zarządzanie asortymentem będzie nadal działać.

    Nie będziesz jednak mógł korzystać z nowych trybów rezerwacji i dostępne będą tylko stare ustawienia Zarządzania asortymentu.

  • Ponadto, jeśli już korzystasz z kontroli zapasów, będzie ona nadal działać bez zmian. Możesz znaleźć tę opcję w ustawieniach Zarządzania asortymentem.
  • Jeśli jednak wyłączysz tę opcję, nie będziesz mógł jej ponownie włączyć.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo