Zmieniliśmy warunki włączania Zarządzania asortymentem Bitrix24 dla nowych i obecnych użytkowników. Zmiany dotyczą trybów pracy CRM i są niezbędne do stabilnej pracy z Zarządzaniem asortymentu.
Jak włączyć Zarządzanie asortymentem?
- Jeśli pracujesz z trybem obsługi zamówień (deale + zamówienia) i chcesz włączyć Zarządzanie asortymentem, musisz najpierw zmienić tryb pracy na Deale.
- Jeśli korzystasz z trybu Klasyczny CRM (deale + leady) i chcesz włączyć Zarządzanie asortymentem, musisz zmienić tryb na Prosty CRM.
- Ponadto, jeśli już korzystasz z kontroli zapasów, będzie ona nadal działać bez zmian. Możesz znaleźć tę opcję w ustawieniach Zarządzania asortymentem.
Aby to zrobić, przejdź do CRM> Tryb obsługi zamówień.
Następnie wybierz tryb Deale.
Aby to zrobić, przejdź do CRM> Tryby CRM.
Następnie wybierz Prosty CRM.
Jeśli pracujesz już z Zarządzaniem asortymentu i masz włączony tryb pracy z zamówieniami, Zarządzanie asortymentem będzie nadal działać.
Nie będziesz jednak mógł korzystać z nowych trybów rezerwacji i dostępne będą tylko stare ustawienia Zarządzania asortymentu.
Jeśli jednak wyłączysz tę opcję, nie będziesz mógł jej ponownie włączyć.