Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zarządzanie asortymentem: Ustawienia

W Bitrix24 dostępna jest teraz nowa strona ze wszystkimi ustawieniami Zarządzania asortymentem. Możesz ją znaleźć w CRM> Zarządzanie asortymentem> Ustawienia> Ustawienia zarządzania asortymentem (Inventory management settings).

Na tej stronie znajdziesz różne ustawienia.


Ustawienia Zarządzania asortymentem (Inventory management settings)

Kliknij koło zębate, aby włączyć lub wyłączyć Zarządzanie asortymentem.

Czytaj więcej: Opcje włączenia Zarządzania asortymentem.

Kliknij Zmień (Change), aby przeprowadzić początkową konfigurację Zarządzania asortymentem.

Czytaj więcej: Opcje początkowej konfiguracji Zarządzania asortymentem.

Opcje rezerwacji (Reservation options)

Opcje rezerwacji produktów pomogą Ci dostosować Zarządzanie asortymentem do procesów biznesowych Twojej firmy.

W polach Reserve items in i Auto sale unshipped items when completing deal nie można obecnie zmienić ustawień. Zarządzanie asortymentem działa obecnie tylko w przypadku deali.

W polu Tryb rezerwacji (Reservation mode) dostępne są trzy opcje:

  • Tryb ręczny (Manual). W tym trybie pracownik sam rezerwuje produkt, wskazuje ilość i termin rezerwacji. Jeśli klient w trakcie przetwarzania deala postanowi zmienić ilość produktów, menedżer będzie musiał zmienić dane ręcznie zarówno w dealach, jak i w rezerwie.
  • Przykład. Tryb ręczny jest odpowiedni, jeśli nie musisz rezerwować każdego produktu. Na przykład sprzedajesz meble kuchenne. Z reguły klienci często zamawiają stoły wraz z krzesłami, podczas gdy krzeseł w magazynie jest dużo, a stołów mniej. W takim przypadku warto zarezerwować tylko stoły.
  • Podczas dodawania produktu do deala (When adding product to deal). W tym trybie produkt zostanie zarezerwowany, gdy tylko administrator doda go do listy deali. Jeśli zmienisz ilość produktów w formularzu, zmieni się również ilość w rezerwie.
  • Ten scenariusz jest odpowiedni dla większości firm, więc jest to tryb domyślny.
  • Po dokonaniu płatności (Upon payment). W tym trybie produkty są rezerwowane w momencie dokonania płatności, nawet jeśli pracownik sam wskazał płatność.

Okres rezerwacji (Reserve for, days) to liczba dni, na które produkt zostanie zarezerwowany.

Czytaj więcej: Jak zarezerwować produkt.

Opcje katalogu produktów (Product catalog options)

Włącz formularz szczegółów nowego produktu (Enable new product details form). Ta opcja włącza/wyłącza nowy formularz produktu w katalogu sklepu internetowego.

Włącz subskrypcję produktów niedostępnych (Enable subscription for out-of-stock products): Jeśli ta opcja jest włączona, klient będzie mógł subskrybować produkt, którego nie ma w magazynie. Gdy tylko pojawi się produkt, klient otrzyma powiadomienie.

Ustaw opcję "Z wliczonym podatkiem" dla nowych produktów i jednostek SKU (Set "Tax Included" option for new products and SKU's). Jeśli ta opcja jest włączona, podatek VAT zostanie doliczony do ceny nowych produktów i ofert.

Zezwalaj na księgowanie dokumentów magazynowych, gdy w magazynie nie ma wystarczającej ilości produktów (Allow processing inventory objects even if there is insufficient stock) i Zezwalaj na sprzedaż produktów, gdy w magazynie nie ma produktów (Make out-of-stock items available for purchase (this will allow negative product quantity): Te opcje pozwalają na sprzedaż i przetwarzanie dokumentów, nawet jeśli w magazynie nie ma wystarczającej ilości produktów.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo