Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak zaimportować powiązane elementy do CRM

W tym artykule pokażemy, jak zaimportować powiązane kontakty i firmy, a także kontakty i deale do CRM.

Przykład. Zebrałeś dużą bazę dacych kontaktów, firm i deali. Chcesz zaimportować te dane do CRM, jednocześnie łącząc ze sobą elementy. Informacje zawarte w tym artykule pomogą w prawidłowym przesyłaniu informacji do CRM.

Jak powiązać kontakt i firmę podczas importu?

Najpierw zaimportujemy firmy. Przejdź do sekcji CRM> Klienci> Firmy. Kliknij koło zębate i wybierz Importuj Firmy.

Przed importem musisz przygotować plik z danymi. W polu Importuj przykładowy plik pobierz szablon i wprowadź wszystkie informacje o firmach.

Następnie prześlij gotowy plik w polu Plik danych, wybierz separator i przejdź do następnego kroku.

Aby import był prawidłowy, w sekcji Pola pole Nazwa firmy musi być zgodne z polem o tej samej nazwie z CRM.

Następnie wybierz, co zrobić z duplikatami i przejdź do ostatniego kroku.

Kliknij Gotowe, aby zakończyć import.

W CRM pojawi się zaimportowana firma.

Następnie wprowadź dane o kontakcie w tym samym pliku. Szczególnie ważne jest dodanie pól Imię i Nazwisko kontaktu.

Możesz również dodać do pliku dodatkowe pola dotyczące kontaktów, aby plik zawierał wszystkie informacje o kliencie.

Aby zaimportować kontakty, przejdź do CRM> Klienci> Kontakty. Kliknij koło zębate i wybierz Import niestandardowego CSV.

Następnie prześlij gotowy plik w polu Plik danych, wybierz separator i przejdź do następnego kroku.

W sekcji Pola dopasuj pola Nazwa firmy i Firma.

Określ, co robić z duplikatami i zakończ import.

Kontakty i firmy zostaną automatycznie powiązane.


Jak powiązać kontakt i deal podczas importu?

Najpierw pobierz przykładowy pliku z kontaktów, wprowadź niezbędne dane i zaimportuj do kontaktów.

Następnie przejdź do CRM> Deale. Kliknij koło zębate i wybierz Import deala.

Aby system rozpoznał kontakt podczas importu deali, musisz wypełnić niektóre pola. Jeśli w Twoim CRM nie ma jeszcze kontaktów, sprawdź, czy kolumna Imię, Nazwisko jest wypełniona w pliku. Jeśli w CRM są już kontakty, to lepiej użyć pola ID do identyfikacji. W ten sposób unikniesz zamieszania, jeśli masz klientów o tej samej nazwie.

Następnie wprowadź informacje o dealach w tym samym pliku.

Szczególnie ważne jest wskazanie nazwy deala, ponieważ to pole jest wymagane, a bez niego import nie nastąpi.

W sekcji Pola dopasuj pola Kontakt i Imię i Nazwisko.

Określ, co robić z duplikatami i zakończ import.

Kontakty i deale zostaną automatycznie powiązane.

Możesz powiązać deal i firmę w taki sam sposób, jak deal i kontakt.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Wybierz domyślny kraj dla pola Telefon Profil klienta/firmy w CRM Jak połączyć elementy CRM Działania grupowe w CRM Dodaj nową firmę do CRM Importuj dane do Bitrix24 CRM Importuj powiązane elementy do CRM Jak ograniczyć widoczność pól niestandardowych w CRM Usunięcie elementów CRM Połączenia między firmami a kontaktami