Tryb ostrości automatycznie przenosi elementy CRM z ważnymi aktywnościami na górę kanbana. W ten sposób zobaczysz elementy CRM, na które warto zwrócić uwagę.
Tryb ostrości jest dostępny dla deali, leadów, procesów inteligentnych i faktur.
Tryb ostrości jest aktywowany automatycznie 2 razy: 15 minut przed rozpoczęciem aktywności (czas ten można dostosować) i w momencie jej rozpoczęcia. Deal zostanie przeniesiony na górę kolumny kanbana i zaświeci się czerwony licznik Planowane.
Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach
Istnieje kilka dodatkowych warunków uruchomienia trybu ostrości:
Komentarz pracownika, który nie jest odpowiedzialny za deal. Deal zostanie przeniesiony na górę kanbana, jeśli pracownik, który nie jest odpowiedzialny za deal, zostawi komentarz na osi czasu. Na przykład kierownik sprawdza deale podwładnych i zostawia komentarz w dealu. Deal z komentarzem zostanie przeniesiony na górę kanbana, a odpowiedzialny za deal zwróci uwagę na nowy komentarz.
Aktywność przychodząca: e-mail, czat, połączenie przychodzące lub nieodebrane. Deal zostanie przeniesiony, jeśli otrzymasz przychodzącą aktywność od klienta: połączenie, e-mail, czat. Na przykład, jeśli klient napisze wiadomość na czacie otwartych kanałów, deal od razu zostanie przeniesiony na górę, a formularz otrzyma status Nieprzeczytane.
Jak śledzić wiadomości z otwartych kanałów w CRM
Jak szybko znaleźć połączenia od klientów w CRM
- Tryb ostrości automatycznie przenosi elementy CRM z ważnymi aktywnościami na górę kanbana.
- Tryb ostrości działa w widokach Aktywności, Lejek i Lista i jest dostępny dla deali, leadów, procesów inteligentnych i faktur.
- Tryb ostrości jest aktywowany automatycznie 2 razy: 15 minut przed rozpoczęciem aktywności i w momencie jej rozpoczęcia.
- Tryb ostrości zostanie automatycznie uruchomiony, jeśli pracownik, który nie jest odpowiedzialny za deal, zostawi komentarz.
- Tryb ostrości zostanie automatycznie uruchomiony, jeśli otrzymasz przychodzącą aktywność od klienta: e-mail, czat, połączenie przychodzące lub nieodebrane.